Lemon Sky JWT zaprezentowała logo i kluczowych pracowników
Agencja Lemon Sky JWT, powstała z połączenia JWT Warszawa i Lemon Sky, zyskała identyfikację wizualną opartą na haśle „full service rediscovered”. Najważniejsze funkcje w firmie pełnią Magdalena Surowiec, Beata Turlejska-Zduńczyk, Mariusz Pitura, Paweł Jakubowski, Magdalena Dobrowolska-Sagan i Monika Łapczyńska-Zygan.
Lemon Sky JWT działa od marca br., po przejęciu agencji Lemon Sky za 21 mln zł przez JWT Warszawa (więcej na ten temat).
- Chcemy wyznaczyć nowy standard na rynku usług marketingowych. Dziś marketerzy przyzwyczajeni są do dzielenia budżetów, definiowania rozwiązań swoich problemów. Jeszcze nie wszyscy uświadamiają sobie, że mogą i powinni oczekiwać kompleksowych rozwiązań - zapowiada Beata Turlejska-Zduńczyk, CEO nowej agencji. - JWT dało nam szansę wdrożenia pomysłu na agencję, która jest w stanie dostarczyć klientom strategiczną opiekę nad marką, kreatywne pomysły we wszystkich mediach, a także konieczne w dzisiejszej rzeczywistości marketingowej, wsparcie technologiczne - dodaje Magdalena Surowiec, druga CEO firmy.
>>> Magdalena Surowiec: integracja agencji ATL i digital jest naturalna, ale trudna
Nowa agencja ma własną identyfikację wizualną, w której znalazło się hasło „full service rediscovered”. - Staraliśmy się zwracać uwagę na to, że jesteśmy teraz jednym zespołem. Nasze logo ma to odzwierciedlać - komentuje Mariusz Pitura, dyrektor kreatywny agencji. Przygotowano też klip prezentujący strategię nowej firmy i osiągnięcia składających się na nią agencji.
Szefowymi Lemon Sky JWT są Surowiec i Turlejska-Zduńczyk, a dyrektorem kreatywnym - Pitura. Studiem graficznym kieruje Wojciech Adryańczyk, a działem technologii - Jerzy Kozyra (obaj poprzednio związani byli z Lemon Sky). Szefami działu strategii są Paweł Jakubowski oraz Magdalena Dobrowolska-Sagan (ta druga dołączyła do agencji w maju br. - więcej na ten temat), a działem obsługi klienta zarządza Monika Łapczyńska-Zygan, która pracuje w firmie od kwietnia (przeczytaj o niej więcej). Z kolei za analitykę webową oraz SEM/SEO odpowiada Daniel Świątkowski, pełniący funkcję performance marketing directora.
Ogółem w Lemon Sky JWT pracuje prawie sto osób.
Dołącz do dyskusji: Lemon Sky JWT zaprezentowała logo i kluczowych pracowników