„Lego Ninjago” liderem sprzedaży pism dziecięcych. „Auta” z największym wzrostem
W listopadzie ub.r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci utrzymał się magazyn „Lego Ninjago”, który zanotował jednak największy w zestawieniu. Na czele wzrostów znalazły się z kolei „Auta”.
Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w listopadzie 2016 roku wyniosła 47 502 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2015 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 25,40 proc. - największy w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie należało do nowego magazynu „Lego Nexo Knights” (Media Service Zawada) ze średnim wynikiem na poziomie 45 447 egz. Tytuł ten wydawany jest od lutego ub.r.
Podium uzupełnia „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 32 432 egz., niższym o 23,55 proc. niż rok wcześniej.
Siódme miejsce zajął magazyn „Auta” (Egmont Polska), którego wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 38,16 proc. do 25 079 egz.
W październiku 2016 roku w porównaniu do września 2016 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 46,62 proc.) też pochwalić się mogły „Auta”.
Najwięcej w tym ujęciu stracił „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska) - było to 40,27 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Lego Ninjago” liderem sprzedaży pism dziecięcych. „Auta” z największym wzrostem