Lato w Providencie
Rusza wakacyjna "Akcja Lato" wspierająca intensywną kampanię marketingową Provident Polska
Od połowy maja rusza ogólnopolska, przedwakacyjna kampania marketingowa Provident Polska. Już 29 maja powrócą spoty reklamowe - "Budka" i "Pociąg" emitowane w TVP 1, TVP 2 i Polsacie. Reklamy ukażą się także w ponad 200 tytułach prasowych oraz na obwolutach biletów kolejowych, jakie będą sprzedawane na 120 dworcach w Polsce. W ramach cyklicznej wakacyjnej "Akcji Lato" Provident będzie obecny na lokalnych festynach w całej Polsce.
Głównym celem kampanii marketingowej jest wsparcie sprzedaży pożyczek gotówkowych oferowanych przez Providenta przed wakacjami. Dodatkowo, dział marketingu Provident Polska przygotował szereg działań promocyjnych na okres wakacji. "Akcja Lato" potrwa aż do połowy września. W tym czasie podczas imprez, które odbędą się w poszczególnych rejonach Polski, będą rozdawane klientom materiały promocyjne.
Zachęceni sukcesem ubiegłorocznej akcji, również tego lata zamierzamy być obecni na jak największej liczbie imprez lokalnych, na których będziemy informować o naszej ofercie, czyli szybkich i łatwo dostępnych pożyczkach gotówkowych - mówi Agnieszka Walczak-Chojecka, Szef Działu Marketingu w Provident Polska. - Najciekawsze relacje z imprez wraz ze zdjęciami zamieścimy w magazynie wewnętrznym "Provident Forum".
W czerwcu Provident Polska rozpocznie także akcję reklamową na kopertach do biletów kolejowych. Osoby, które wykorzystują przewozy regionalne w dojazdach do pracy, urzędów czy centrów handlowych otrzymają bilety PKP w obwolutach z reklamą Providenta.
Wsparciem dla podejmowanych działań marketingowych Provident Polska będzie mailing skierowany do obecnych klientów firmy.
Kreacją reklamy telewizyjnej zajęła się agencja Lowe GGK, a zakupem mediów Pan Media Western. Większość materiałów BTL przygotowała agencja Nader Advertising.
Dołącz do dyskusji: Lato w Providencie