Latitude - nowa jednostka organizacyjna MPG
Media Planning Group (MPG) powołało w Polsce nową jednostkę organizacyjną wyspecjalizowaną w komunikacji w mediach interaktywnych - Latitude
Zajmie się ona kompleksową obsługą programów marketingu interaktywnego jako istotnego kanału w communication-mix.
"Latitude jest agencją mediów interaktywnych nowego rodzaju. Latitude będzie świadczyć kompleksowe usługi z zakresu realizacji zintegrowanych kampanii reklamowych w Internecie polegające na planowaniu nie tylko mediów internetowych, ale również projektowaniu procesu komunikacji, będzie wspierać Klientów w produkcji kreacji internetowych, pomiaru skuteczności oddziaływania poszczególnych form kreacyjnych, etc. MPG na szczeblu globalnym podjęło szereg kroków, które pomogą Latitude zbudować unikalne punkty przewagi na tle innych, konkurencyjnych podmiotów. Na tę chwilę jest jeszcze trochę za wcześnie na zdradzanie szczegółów, ale mogą zapewnić, że reklama w Internecie jak w żadnym innym medium pozwala na nieliniowe zwiększanie skuteczności i to właśnie będzie robiło Latitude." - powiedział Jacek Dzięcielak, CEO MPG w Polsce.
Latitude będzie korzystało z zaplecza badawczego i narzędziowego grupy mediowej MPG, w tym sieciowych narzędzi, takich jak: MPG Artemis, MPG Powermail, MPG AdLearn, MPG Spectrum czy MPG Phase. Latitude będzie wspierało się także narzędziami agencji e-mediowej Media Contacts, należącej do MPG i działającej na rynku polskim od 2000 roku. Za rozwój Latitude w Polsce odpowiedzialna będzie Łucja Gdala, Business Manager.
Dołącz do dyskusji: Latitude - nowa jednostka organizacyjna MPG