Lalka szukająca towarzystwa w świątecznej kampanii McDonald’s (wideo)
Drewniana lalka Juliette opuszcza sklepową wystawę w wigilijny wieczór i udaje się do restauracji McDonald's, którą obserwuje od kilku dni. Za kreację reklam odpowiada agencja Leo Burnett z Londynu.
Na kilka dni przed Bożym Narodzeniem właściciel sklepu z zabawkami umieszcza drewnianą lalkę Juliette na sklepowej wystawie. Sklep ten znajduje się naprzeciw restauracji McDonald's.
Przez kolejne dni Juliette obserwuje ludzi odwiedzających restaurację jak i tych przechodzących obok sklepu.
W Wigilię Bożego Narodzenia właściciel sklepu zauważa, że lalka zniknęła z wystawy. Widzi jak ta przechodzi przez ulicę i wchodzi do McDonald's, który mimo święta wciąż jest pełen ludzi. Lalkę zaczepia inna zabawka - robot Meteor Mike, który zaprasza ją do siebie. W kolejnej scenie widzimy, jak mężczyzna opuszczający restaurację niesie torbę, a w niej obok robota lalkę Juliette, która macha na pożegnanie właścicielowi sklepu z zabawkami. Reklama kończy się hasłem „Good times”.
Kampania, zaplanowana na 8 tygodni, obejmuje telewizję, internet, druk oraz miejsca sprzedaży.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Leo Burnett z Londynu, produkcją zajęła się firma RPP. Media do kampanii zakupił dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: Lalka szukająca towarzystwa w świątecznej kampanii McDonald’s (wideo)