SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kuchenne rewolucje” zyskują widzów z tygodnia na tydzień. TVN liderem w grupie komercyjnej

Dwunasty sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler po trzech odcinkach gromadzi 2,06 mln widzów, minimalnie mniej niż rok wcześniej. Reality-show daje TVN drugie miejsce w całym rynku telewizyjnym i pierwsze w grupie komercyjnej.

Magda Gessler, fot. TVN Magda Gessler, fot. TVN

"Kuchenne rewolucje 12” w TVN oglądać obecnie można w czwartki o godz. 20.50, począwszy od 3 września br. Trzy pierwsze odcinki najnowszej serii programu śledziło średnio 2,06 mln osób. Przełożyło się to na 13,78 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 18,61 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Oglądalność programu Magdy Gessler rośnie z tygodnia na tydzień. Pierwszy odcinek miał 1,93 mln widzów, drugi - 2 mln, a trzeci przyciągnął przed ekrany już 2,24 mln osób.

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

03-09-2015

1 930 313

12,77%

10-09-2015

2 007 132

13,54%

17-09-2015

2 239 745

15,02%

Średnio:

2 059 976

13,78%

Emitowane w analogicznym okresie ub.r. trzy pierwsze odcinki dziesiątej serii „Kuchennych rewolucji” gromadziły minimalnie więcej widzów, bo 2,1 mln osób. Dało to stacji odpowiednio 15,10 proc. i 19,41 proc. udziału. Wówczas produkcja była pokazywana jednak o godz. 21.30 (zobacz te dane).

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1, emitująca w tym czasie „Ojca Mateusza” i „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 21,84 proc. udziału. Za TVN znajdują się: Polsat („Zdrady” i „Przyjaciółki”; 12,97 proc.) oraz TVP2 („Paranienormalni Tonight”; 8,20 proc.).

Z kolei w grupie komercyjnej TVN jest liderem, a dalej plasują się: Jedynka, Polsat i Dwójka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

3 265 353

21,84%

13,60%

TVN - Kuchenne rewolucje 12

2 059 976

13,78%

18,61%

Polsat

1 938 565

12,97%

13,38%

TVP2

1 226 451

8,20%

9,09%

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 9,83 proc.

Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” zyskują widzów z tygodnia na tydzień. TVN liderem w grupie komercyjnej

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
grazia
ta wariatka kulinarna przyciąga mnie i nic na to nie poradzę ! Wolę ją niż seriale stacji , no powiem gooowniane teraz!
0 0
odpowiedź
User
mesjeŻorż
W zalewie goownianych programów o reanimacji upadających zakładów fryzjerskich, salonów manicure i punktów napełniania syfonów - Kuchenne Rewolucje wypadają bardzo przyjemnie.
0 0
odpowiedź
User
...
polacy lubią jesc gówno, cale 25 lecie jedli byle co, wczesniej też, dlatego ich nie przekona żadna gessler że mozna jest z klasą, niedrogo i dobrze.
0 0
odpowiedź