„Kuchenne rewolucje” zyskują widzów z tygodnia na tydzień. TVN liderem w grupie komercyjnej
Dwunasty sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler po trzech odcinkach gromadzi 2,06 mln widzów, minimalnie mniej niż rok wcześniej. Reality-show daje TVN drugie miejsce w całym rynku telewizyjnym i pierwsze w grupie komercyjnej.
"Kuchenne rewolucje 12” w TVN oglądać obecnie można w czwartki o godz. 20.50, począwszy od 3 września br. Trzy pierwsze odcinki najnowszej serii programu śledziło średnio 2,06 mln osób. Przełożyło się to na 13,78 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 18,61 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Oglądalność programu Magdy Gessler rośnie z tygodnia na tydzień. Pierwszy odcinek miał 1,93 mln widzów, drugi - 2 mln, a trzeci przyciągnął przed ekrany już 2,24 mln osób.
Data |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|
03-09-2015 |
1 930 313 |
12,77% |
10-09-2015 |
2 007 132 |
13,54% |
17-09-2015 |
2 239 745 |
15,02% |
Średnio: |
2 059 976 |
13,78% |
Emitowane w analogicznym okresie ub.r. trzy pierwsze odcinki dziesiątej serii „Kuchennych rewolucji” gromadziły minimalnie więcej widzów, bo 2,1 mln osób. Dało to stacji odpowiednio 15,10 proc. i 19,41 proc. udziału. Wówczas produkcja była pokazywana jednak o godz. 21.30 (zobacz te dane).
TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1, emitująca w tym czasie „Ojca Mateusza” i „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 21,84 proc. udziału. Za TVN znajdują się: Polsat („Zdrady” i „Przyjaciółki”; 12,97 proc.) oraz TVP2 („Paranienormalni Tonight”; 8,20 proc.).
Z kolei w grupie komercyjnej TVN jest liderem, a dalej plasują się: Jedynka, Polsat i Dwójka.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP1 |
3 265 353 |
21,84% |
13,60% |
TVN - Kuchenne rewolucje 12 |
2 059 976 |
13,78% |
18,61% |
Polsat |
1 938 565 |
12,97% |
13,38% |
TVP2 |
1 226 451 |
8,20% |
9,09% |
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 9,83 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” zyskują widzów z tygodnia na tydzień. TVN liderem w grupie komercyjnej