SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kuchenne rewolucje” i „Masterchef Junior” najdroższe w marcu w TVN

W cenniku reklamowym TVN na marzec br. najwyższe stawki reklam określono dla dwóch kulinarnych show „Kuchenne rewolucje” i „Masterchef Junior”.

Magda Gessler, fot. TVNMagda Gessler, fot. TVN

Na 67,7 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.) wyceniono reklamę przy programie „Kuchenne rewolucje”. 6 tys. zł mniej (61,7 tys. zł) kosztuje zaś spot przy niedzielnym wieczornym show „Masterchef Junior”.

Powyżej 50 tys. zł kosztują z kolei reklamy m.in. przy dwóch debiutujących w TVN serialach oraz środowym show z udziałem gwiazd.

55,1 tys. zł to stawka dla spotu, który będzie emitowany w bloku przy pokazywanym w poniedziałkowe wieczory serialu „Odwróceni – ojcowie i córki”.

Tylko 900 zł mniej (54,2 tys. zł) zapłacą reklamodawcy chcący pokazać się ze swoją reklamą przy serialu „Na Wspólnej”, a ci zainteresowani nowym serialem „Szóstka” (niedzielny wieczór, od 31 marca br. ) wydadzą na spot 51,8 tys. zł.
50,8 tys. zł kosztuje natomiast reklama przy prowadzonym przez Kingę Rusin środowym programie „Agent – Gwiazdy”.

Na reklamę przy „Diagnozie” trzeba wydać 49,8 tys. zł, zaś przy debiutującym w TVN 30 marca serialu „Chyłka Zaginięcie” - 48,3 tys. zł.
24 marca br. TVN zaczyna emisję reality show „Bog Brother” - spoty przy nim wyceniono na 28,4 tys. zł.

9 marca br. stacja pokaże koncert „Fryderyki – 25 lat najlepszej muzyki” - cena spotu w bloku przy tej produkcji tv wynosi 40,3 tys. zł.

Na 60,5 tys. zł wyceniono maksymalnie 30-sek. spot przy niedzielnych „Faktach”, cena dla emisji w dni robocze wynosi 55,5 tys. zł.

Stawki dla reklam przy serwisie sportowym wynoszą odpowiednio 54,1 tys. zł w niedziele i 44,5 tys. zł w dni powszednie, a dla prognozy pogody -  50,3 tys. zł i 42,2 tys. zł.

TVN Media, jako drugie, po Biurze Reklamy TVP biuro reklamy telewizyjnej ogłosiło cennik reklam na marzec br.

Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” i „Masterchef Junior” najdroższe w marcu w TVN

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Operator
Te kroplówki niwsamowicie podnoszą koszty produkcji.
odpowiedź