„Kuba Wojewódzki” stracił widzów, ale jest liderem. Hitem Luxuria Astaroth
Najnowszy sezon programu „Kuba Wojewódzki” ogląda średnio 1,3 mln osób, o 180 tys. mniej niż śledziło show rok wcześniej. Pomimo spadku TVN w czasie emisji formatu jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego.
Premierowe odcinki 16. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 22.30, począwszy od 4 marca br. Trzy pierwsze z nich obejrzało średnio 1,3 mln osób, co zapewniło stacji 15,16 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 20,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się trzeci odcinek programu (wyemitowany 18 marca br.), który zgromadził przed telewizorami 1,52 mln osób, a jego udział w grupie komercyjnej wyniósł aż 25,81 proc. Gośćmi prowadzącego byli modelka Luxuria Astaroth oraz członkowie kabaretu Paranienormalni.
Oglądalność „Kuby Wojewódzkiego” odcinek po odcinku
Dane dzięki uprzejmości TVN | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
2014-03-04 | 1 286 566 | 14,66% | 18,94% |
2014-03-11 | 1 077 629 | 13,08% | 16,27% |
2014-03-18 | 1 519 617 | 17,65% | 25,81% |
Średnio: | 1 295 169 | 15,16% | 20,41% |
W porównaniu z emitowaną rok temu 14. serią talk-show stracił 180 tys. widzów. „Kubę Wojewódzkiego” oglądało wówczas średnio 1,48 mln osób, a udział TVN wynosił wtedy odpowiednio 17,11 proc. oraz 21,97 proc. (więcej na ten temat).
W paśmie nadawania najnowszych odcinków programu Kuby Wojewódzkiego TVN jest liderem całego rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje Polsat, emitujący wówczas filmy fabularne, co przekłada się na 10,59 proc. udziału. Trzecia jest TVP2 („Magazyn Expressu Reporterów” oraz filmy dokumentalne z cyklu „Świat bez fikcji”; 10,41 proc.), a czwarta - TVP1 (filmy fabularne, program „Po prostu” oraz mecz piłki nożnej; 8,03 proc.).
W grupie komercyjnej TVN jest już zdecydowanym liderem, a dalej plasują się takie stacje jak: Polsat, Jedynka i Dwójka.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji talk-show
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN - Kuba Wojewódzki 16 | 1 295 169 | 15,16% | 20,41% |
Polsat | 904 652 | 10,59% | 9,53% |
TVP2 | 888 717 | 10,41% | 6,73% |
TVP1 | 685 551 | 8,03% | 7,89% |
Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” stracił widzów, ale jest liderem. Hitem Luxuria Astaroth