Termin zgłoszeń do KTR 2018 wydłużony o miesiąc
Okres przesyłania zgłoszeń do tegorocznej edycji konkursu KTR (organizowanego przez Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR) wydłużono do 23 marca (wcześniej wyznaczono ten termin na 23 lutego). Nagrody zostaną rozdanie 28 maja.
Konkurs jest podzielony na trzy główne kategorie: Communication (z podkategoriami Video, Audio, Print & Publishing, Out Of Home, Online, Mobile, Integrated Campaigns, Branded Entertainment, Direct, PR, Innovation i Use of Data), Design oraz Craft (z podkategoriami Audio/Video, Photography, Illustration, Digital Craft i Event Production Excellence). Przyznane też zostaną nagrody dla najlepszego reklamodawcy, agencji, domu produkcyjnego oraz studia postprodukcyjnego.
Zgłoszenia zaczęto przyjmować 23 stycznia. Głównym przewodniczącym jury jest Bas Korsten z amsterdamskiego biura J. Walter Thompson.
Zaraz po zakończeniu przyjmowania zgłoszeń wszystkie prace zostaną ocenione przez jurorów w głosowaniu internetowym, a na 10 kwietnia zaplanowano obrady jury. Nagrody zostaną wręczone podczas gali 28 maja.
W zeszłorocznej edycji KTR najlepszą agencją została Saatchi&Saatchi IS, domem produkcyjnym - Papaya Films, a studiem postprodukcyjnym - Lunapark, a tytuł reklamodawcy roku przyznano Allegro.
Dołącz do dyskusji: Termin zgłoszeń do KTR 2018 wydłużony o miesiąc