Krzysztof Oliwa reklamuje oleje Platinum
Celem kampanii jest wzrost świadomości marki Platinum i wzrost sprzedaży całej gamy produktów Orlen Oil.
Kampania będzie realizowana w telewizji – w postaci spotów 30” i 15” (TVN, TVP1, 2,3, Polsat, TVN24, Tv4, TVN7, TVN Turbo), radiu i prasie (m. in. „Gazeta Wyborcza”, „Fakt”, „Super Express”, „Newsweek”, a także liczne tytuły motoryzacyjne, m. in. „Auto Świat”, „Auto Moto”, „Motor”).
Jest to kampania wizerunkowa połączona, według sprawdzającej się od lat strategii marketingowej dla brandu Platinum, z kampanią prosprzedażową. W ramach tej części kampanii zorganizowana zostanie loteria Max Nagrody dla konsumentów – stąd dwa formaty spotów telewizyjnych – klasyczny wizerunkowy trzydziestosekundowy i piętnastosekundowy – informujący o loterii.
Koncepcja kreatywna oparta jest na wykorzystaniu celebrity w postaci Krzysztofa Oliwy – Polaka, grającego w najlepszej na świecie lidze hokeja na lodzie NHL. Oliwa – typowy „twardy facet”, pełniący w swojej drużynie funkcję „ochroniarza”, znany jest ze swojej walecznej postawy na lodowisku.
W filmie przedstawiony jest w tej właśnie funkcji, lecz tym razem chroni silnik przed bandą „potwornych” agresorów, reprezentujących rozmaite zagrożenia, czyhające na samochodowy silnik: zanieczyszczenia, skrajne różnice temperatur, przeciążenia, itd. Szczególnie starannie i trafnie dobrane celebrity, wyjątkowo wiarygodne w swej roli, reprezentuje tu ochronne właściwości olejów Platinum. Zdjęcia do filmu kręcone były w Warszawie, natomiast do postprodukcji wybrane zostało francuskie studio Banc Public, które współtworzyło m. in. efekty specjalne przy filmie „Piąty element”.
Jako wzmocnienie kampanii w tym samym czasie rusza program konsumencki Max Nagrody oraz program motywacyjny dla sprzedawców – Platinum Grand Prix.
Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Focus Advertising.
20 marca - maj 2006
KLIENT: Orlen Oil
PRZEDSTAWICIEL KLIENTA: Artur Małolepszy
AGENCJA: Focus Advertising
PRZEDSTAWICIEL AGENCJI: Wojciech Szmyd, Magdalena Dzierżanowska, Marzena
Korba
DYREKTOR KREATYWNY: Jacek Lusiński
ART DIRECTOR: Łukasz Myszkowski
COPYWRITER: Łukasz Słotwiński
PLANOWANIE I ZAKUP MEDIÓW: Mediaedge:cia
Agencja Marketingowa PUNKT odpowiedzialna jest za wizerunek i promocje K.Oliwy w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Oliwa reklamuje oleje Platinum