Krzysztof Bogacz na czele marketingu Wedla
Krzysztof Bogacz został nowym dyrektorem marketingu oraz członkiem zespołu zarządzającego w firmie Wedel.
Bogacz ma zarządzać działem marketingu oraz badań i rozwoju.
Krzysztof Bogacz: "spełnienie ambicji jako marketingowca"
- Praca dla Wedla jest spełnieniem moich największych ambicji jako marketingowca, ponieważ mam realny wpływ na markę, która tworzona jest w Polsce, gdzie produkty rozwija się w fabryce tuż obok i to polski zespół marketingu kreuje strategie, asortyment, komunikacje i aktywacje dla całego świata. Z drugiej strony podchodzę do tego wyzwania z pełną pokorą, gdyż jestem świadomy wielkiej historii marki i jej szczególnie emocjonalnej pozycji w sentymencie konsumentów" - komentuje Krzysztof Bogacz.
Krzysztof Bogacz ukończył Finanse i Bankowość na Uniwersytecie Łódzkim oraz Trade i Marketing w Poznańskiej Wyższej Szkole Ekonomicznej.
- Wierzę, że Krzysztof, jako osoba o dużej wiedzy i kompetencjach, a także wartościach bliskich wartościom Wedla, doskonale odnajdzie się w naszej kulturze organizacyjnej, zarządzając zespołem działu Marketingu oraz Badań i Rozwoju. Doceniam jego znajomość rynku FMCG, doświadczenie w tworzeniu nowych produktów i wdrażaniu z sukcesem zmian, które znacząco podnoszą wartość marki. Liczę na to, że jego wkład przełoży się na jeszcze większy sukces marki, którą od pokoleń uwielbiają Polacy – wskazuje Maciej Herman, dyrektor zarządzający w firmie Wedel.
Krzysztof Bogacz zastąpił na stanowisku Monikę Kolano-Wysokińską.
Ostatnio w Nesperta
Ostatnie siedem miesięcy Krzysztof Bogacz stał na czele marketingu Nesperta, właściciela marek Semilac i hi hybrid.
Wcześniej trzy lata pełnił funkcję beauty categories marketing directora Polska/CEE w firmie kosmetycznej Avon. Swoje wieloletnie doświadczenie w branży FMCG wykorzysta, zarządzając działem marketingu oraz badań i rozwoju marki Wedel.
Krzysztof Bogacz pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w agencji marketing service TBWATequila w Poznaniu. Następnie w Kompanii Piwowarskiej odpowiadał między innymi za biznes marki Tyskie, a także za wprowadzenie na rynek marki Książęce. W L'Oreal Polska opracowywał i wdrażał strategię dla marki w roli dyrektora marketingu Kerastase.
Następnie w Nivea Polska podjął wyzwanie odwrócenia sytuacji rynkowej marki Bambino.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Bogacz na czele marketingu Wedla