SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Soulful Glass - Szkło z duszą” - Krosno Glass z nową strategią komunikacji (wideo)

Producent szkła użytkowego, firma Krosno Glass po zmianie identyfikacji wizualnej wprowadza nową strategię komunikacji marki Krosno. Pierwszym jej elementem jest internetowa kampania reklamowa „Soulful Glass - Szkło z duszą”. Za realizację projektu odpowiada agencja Fastline Advertising należąca do Grey Wolfe Group.

Oficjalna premiera nowej kampanii marki Krosno miała miejsce podczas największych europejskich targów designu Ambiente we Frankfurcie w poprzedni weekend.

Agencja Fastline Advertising zapewniła oprawę multimedialną i eventową markioraz kluczowe narzędzia marketingowe na tegoroczne targi Ambiente. Całość stanowiła premierę strategii oraz idącej jej śladem kampanii digitalowej „Soulful Glass - Szkło z duszą”. Współpraca pomiędzy firmami objęła stworzenie nowej strategii komunikacji oraz aktywacji launchujących nowe oblicze marki, w ramach których nakręcono m.in. spot wizerunkowy prezentujący nowe oblicze Krosno Glass i animację odsłaniającą nowe logo.

- Odnowiona marka pokazuje jak wiele serca wkładamy w nasze szklane wyroby. W działaniach komunikacyjnych zapoczątkowanych podczas targów Ambiente staramy się zobrazować rolę, jaką Krosno może spełnić w życiu naszych klientów - pokazujemy, że nasze szkło ma duszę - mówi Paweł Szymański, prezes firmy.

We Frankfurcie zaprezentowano zarówno innowacje produktowe, jak i codzienne zastosowanie szkła Krosno. W ramach wydarzenia blogerka Cooka - Ania Nowak, prezentowała własne, unikalne stylizacje stołu oraz serwowała autorskie dania w szkle Krosna. Drugą blogerką pokazującą duszętej marki szkła była Zoyka - Marta Michalik, której stylizacje można obejrzeć między innymi w filmie wyemitowanym w mediach społecznościowych marki.

Autorem nowej strategii komunikacji marki Krosno jest agencja Fastline Advertising, która odpowiada również za działania reklamowe prowadzone w internecie.

Kilka dni temu Krosno Glass zaprezentowało nową identyfikację wizualną, której autorem jest agencja H2O Creative.

Dołącz do dyskusji: „Soulful Glass - Szkło z duszą” - Krosno Glass z nową strategią komunikacji (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lipa
Straszne jest to nowe logo. Do tego nie mogli już użyć do hasła promocyjnego tego samego fontu co do hasła marki, a wisienka na torcie to podkreślająca hasło linia, która również ma inną grubość niż ramka powyżej. Szkolne błędy
odpowiedź