„Kropka nad i” straciła widzów. TVN24 przed TVP Info w grupie komercyjnej
W jesiennym sezonie „Kropkę nad i” Moniki Olejnik ogląda średnio 357 tys. widzów, o 11 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie ub.r. TVN24 w paśmie emisji magazynu zajmuje drugie miejsce w rynku wśród stacji newsowych, a w grupie komercyjnej jest liderem.
Kolejny sezon „Kropki nad i” oglądać można w czwartki o godz. 20.00, począwszy od 1 września br. Średnia widownia magazynu do 9 października br. wyniosła 357 tys. osób. Przełożyło się to na 2,32 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Kropka nad i” straciła 11 tys. widzów, choć wzrósł jej udział w grupie komercyjnej. Wówczas program śledziło bowiem 368 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 2,48 proc. oraz 1,17 proc. udziału.
TVN24 w paśmie nadawania audycji Moniki Olejnik przegrywa walkę o widza z mającą większy zasięg naziemną stacją TVP Info. Pokazuje ona wówczas „Dziś wieczorem” i magazyn „Minęła dwudziesta”, co daje jej 2,44 proc. udziału. Zdecydowanie słabiej od TVN24 radzi sobie Polsat News („To był dzień”; 0,47 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN24 jest liderem oglądalności stacji newsowych. Drugie miejsce zajmuje tutaj TVP Info, a trzecie - Polsat News.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynu - top 3 stacje informacyjne
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP INFO |
376 481 |
2,44% |
0,99% |
TVN24 - Kropka nad i |
356 835 |
2,32% |
1,48% |
Polsat News |
72 053 |
0,47% |
0,39% |
Dołącz do dyskusji: „Kropka nad i” straciła widzów. TVN24 przed TVP Info w grupie komercyjnej