Król Julian z prezentami w bożonarodzeniowej kampanii Formuły Junior Box w Play (wideo)
Rozpoczęła się bożonarodzeniowa promocja taryfy Formuła Junior Box w sieci Play. Głównym bohaterem akcji jest król Julian, a za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej i MediaCom Warszawa.
W spocie król Julian z innym bohaterem „Pingwinów z Madagaskaru” odwiedzają punkt sprzedaży Play i bawią się wśród pudełek z zestawami startowymi Formuły Junior Box. Kampania reklamowa podkreśla, że w ramach tej taryfy dostępne są obecnie od złotówki smartfony Huawei Y5 II i Alcatel Pop4, a ponadto w zestawie otrzymuje się maskotkę króla Juliana.
Wizerunek tego bohatera był już wykorzystywany w reklamach Play. Obecnie trwają inne kampanie sieci: Formułę Rodzina promują Roma Gąsiorowska i Michał Żurawski, a rejestrowanie w Play numerów prepaidowych - znane osoby z poprzednich reklam sieci i youtuberzy.
Akcja reklamująca Formułę Junior Box jest realizowana w telewizji, internecie, punktach sprzedaży Play oraz na outdoorze.
Kreacją reklam ALT-owych zajęła się agencja Grandes Kochonos. Za reklamy i inne aktywności marketingowe w internecie odpowiadają agencje Artegence i Isobar Polska, za reklamy BTL-owe - agencja Plej, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Król Julian z prezentami w bożonarodzeniowej kampanii Formuły Junior Box w Play (wideo)