Krajowy Instytut Mediów ekspresowo wybiera firmę do badania założycielskiego
Krajowy Instytut Mediów rozpoczął przetarg na świadczenie usług w zakresie dostarczania danych populacyjnych na temat konsumpcji mediów, które realizowane jest min. w ramach tzw. Badania Założycielskiego KIM - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Postępowanie prowadzi w ekspresowym tempie - zainteresowane firmy mają 8 dni na złożenie ofert.
Przetarg dotyczy świadczenia usług w zakresie dostarczania danych populacyjnych na temat konsumpcji mediów, które realizowane jest min. w ramach Badania Założycielskiego KIM.
Wyniki Badania Założycielskiego będą wykorzystywane do stworzenia metodyki analiz do badań telemetrycznych (m.in. podstawą do wyznaczenia kontrolowanych zmiennych, wyznaczania wag), pozwolą na wyznaczenie populacji, sub-populacji oraz wyliczenie wag do obecnych i przyszłych paneli pomiaru mediów w Polsce. Cykliczność Badania Założycielskiego ma zapewnić obserwację trendów na rynku mediów oraz tworzenie modeli predykcyjnych. Badanie Założycielskie ma charakter ilościowy i będzie realizowane w formie wywiadów bezpośrednich przy wykorzystaniu komputerów, tabletów lub innych urządzeń mobilnych (F2F CAPI/TAPI/MOBI) i/lub telefonicznie.
Badanie ma być realizowane wśród osób w wieku 4 lata i więcej, na losowej próbie adresowej z rejestru TERYT GUS. Próba ma być reprezentatywna dla gospodarstw domowych w Polsce, obejmując cały obszar Polski, wszystkie województwa i wszystkie klasy wielkości miejscowości.
Próba badania obejmie 700 gospodarstw domowych, w których realizowane są wywiady z liderem technologicznym o wyposażeniu i o usługach wykorzystywanych przez całe gospodarstwo domowe oraz wskazana liczba wywiadów o konsumpcji indywidualnej mediów członków gospodarstwa domowego.
KIM wymaga, aby wybrana w przetargu firma zajęła się realizacją badania maksymalnie w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy i będzie realizował badanie przez cały miesiąc kalendarzowy następujący po podpisaniu umowy. KIM oczekuje bowiem, że badanie zostanie zrealizowane w lipcu tego roku.
Przetarg prowadzony jest w ekspresowym tempie. Ogłoszono go 9 czerwca, a termin składania ofert mija 17 czerwca br.
Dołącz do dyskusji: Krajowy Instytut Mediów ekspresowo wybiera firmę do badania założycielskiego