Koroniewska świąteczną twarzą Boutique
Boutique: więcej stron, dwa dodatki i stara cena
W poniedziałek na rynku ukazał się nowy numer magazynu Boutique (ViMedia). Twarzą świątecznego wydania jest gwiazda serialu "M jak miłość", Joanna Koroniewska a kolejne niespodzianki to zwiększona objętość i dwa dodatki tematyczne przy zachowaniu niskiej ceny.
Utrzymanie niskiej ceny magazynu jest bardzo ważnym elementem naszej strategii marketingowej - mówi Ewa Pykało, Dyrektor Wydawnicza Boutique - oczywiście obok uatrakcyjniania naszej oferty zarówno z punktu widzenia czytelniczek jak i partnerów reklamowych. Będziemy rozwijali tytuł przygotowując nowe, czasami zaskakujące propozycje, zwiększając jego objętość, szukając nowych inspiracji, dodaje Pykało.
Wydanie świąteczne Boutique ma objętość zwiększoną do 132 stron i wzbogacone jest tematycznymi dodatkami, kulinarnym "Świąteczne potrawy" oraz rozrywkowo-poradniczym "O Twoim facecie".
Jednocześnie na rynku ukazał się świąteczny poradnik kulinarny z serii "Boutique poleca: Wokół stołu" przygotowany we współpracy m.in. z firmą Winiary.
Zarówno świąteczny Boutique jak i "Wokół stołu" wsparte zostaną kampanią reklamową obejmującą przede wszystkim, TV VIVA, Radio Kolor, Radiostację oraz portale, Wirtualną Polskę oraz onet.pl.
Wydawnictwo jest również w trakcie opracowywania strategii promocyjnej magazynu Boutique na rok 2005.
Trwają rozmowy ze strategicznymi partnerami - mówi odpowiedzialny za promocję pism ViMedia Wojciech Krzyżaniak - Szukamy najlepszych rozwiązań i niebanalnych pomysłów, bo tylko w ten sposób można dziś na stałe znaleźć miejsce w świadomości naszych czytelniczek. Wiadomo już, że przyszłoroczne działania promocyjne będą prowadzone w jeszcze większym zakresie niż dotychczas a obejmowały będą wszystkie rodzaje przekazu.
Nad kreacją reklam Boutique pracuje studio ViMedia a zakup mediów wydawnictwo prowadzi we własnym zakresie we współpracy z Agencją reklamową San Markos.
Dołącz do dyskusji: Koroniewska świąteczną twarzą Boutique