Kulinarny reality-show bez drugiej edycji w TVN
Reality-show „Ugotowani w parach”, który TVN pokazywał wiosną zeszłego roku, nie wróci na antenę stacji wiosną przyszłego roku z drugą edycją. Stacja ma inne plany programowe - wiosną ma pokazać kilka nowych pozycji.
"Ugotowani w parach" to reaktywowany po kilku latach przerwy reality-show, który powrócił do TVN w nowej formule. W nowej wersji kulinarnego formatu w pojedynku na kolację rywalizowały zawsze trzy pary uczestników. Program nadawano w środy o 21.35 w okresie od 1 marca do 17 maja br.
Średnia widownia "Ugotowanych w parach" wyniosła 701 tys. osób. Przełożyło się to na 6,42 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,34 proc. w grupie 16-49 oraz 8,22 proc. w grupie 16-59. W czasie nadawania formatu stacja TVN zajęła trzecie miejsce w rynku w grupie 4+. W grupie 16-49 kanał była liderem. Z kolei w grupie 20-54 zajęła drugie miejsce.
Mimo dobrych wyników oglądalnością TVN nie zdecydował się na kontynuację programu jesienią - w środy w paśmie o 21.35 emitowana kolejna edycja programu „Totalne remonty Szelągowskiej”.
TVN szykuje liczne nowości wiosenne
Program nie wróci też do TVN wiosną przyszłego roku. - W nowej ramówce pokażemy inne pozycje programowe - usłyszeliśmy w TVN. Nowością będzie oparty na grze „Mafia” reality-show „The Traitors”, prowadzony przez Malwinę Wdzikowską, który został nagrany latem. Na wiosnę, a nie jak wcześniej planowano zimą pojawi się nowy program „MasterChef Nastolatki” - w jury formatu zasiądą Michel Moran, Dorota Szelągowska i Tomasz Jakubiak. Nowością będzie też program Małgorzaty Rozenek-Majdan „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”, w którym prowadząca podejmuje wyzwania rzucane jej przez osoby ze świata sportu, filmu czy dziennikarstwa. Na antenę TVN wróci też show „Mam talent!” z nową obsadą - w jury zasiądą Julia Wieniawa, Marcin Prokop i Agnieszka Chylińska.
Poprzednią wersję "Ugotowanych" TVN emitował w latach 2010-2018. Format doczekał się wtedy 13. edycji.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.
Dołącz do dyskusji: Kulinarny reality-show bez drugiej edycji w TVN