Showtime staje się częścią Paramount Global. Zmiany dotkną amerykańską widownię
Showtime nie będzie już samodzielną marką. Paramount Global ujawnił, że firma zmienia nazwę sieci kablowej premium na „Paramount + z Showtime” w ramach szeroko zakrojonej fuzji, która łączy obie marki także w jedną platformę streamingową.
Jeszcze w 2023 Showtime, który już przeszedł poważne zmiany w zeszłym roku wraz z odejściem Davida Nevinsa, stanie się częścią Paramount + z Showtime zarówno w wersji linearnej, jak i streamingowej.
Zawartość Showtime będzie dostępna w ofercie premium Paramount+. Decyzja dotyczy tylko widzów w Stanach Zjednoczonych.
Fuzja
Chris McCarthy będzie nadal kierował studiem Showtime i nadzorował operacje sieciowe dla kanału premium oraz ściśle współpracował z Tomem Ryanem, który będzie łączył Paramount+ i Showtime w jedną platformę streamingową.
Zmiany w Showtime
23 lutego Chris McCarthy, według informacji serwisu Deadline, przedstawi szczegóły zmian w firmie swoim pracownikom. W ramach zmian firma „odwróci inwestycje od obszarów, które osiągają słabe wyniki” i które odpowiadają za „mniej niż 10% wyświetleń”.
Anulowane seriale
„Rozpoczęliśmy już rozmowy z naszymi partnerami produkcyjnymi na temat tego, jakie treści mają sens i które programy mają potencjał franczyzowy” – powiedział Chris McCarthy.
Na skutek tej decyzji niektóre seriale, mimo że już gotowe do emisji, zostały anulowane. Dotyczy to serialu „Three Women” z Shailene Woodley, skasowane zostały „Let The Right One In” oraz „American Gigolo”.
Szef Paramount, Bob Bakish, powiedział: „Showtime od dziesięcioleci urzeka widzów ambitnymi oryginalnymi serialami, które definiują treści premium. Jego nazwa zawsze będzie oznaczać uznaną przez krytyków, przełomową rozrywkę i kreatywną doskonałość.
Teraz gdy zawartość Showtime zostanie zintegrowana z naszą flagową usługą przesyłania strumieniowego, a wybrane oryginały Paramount+ dołączą do oferty linearnej, Paramount+ stanie się wieloplatformową marką w przestrzeni streamingowej – i pierwszą tego rodzaju, która w ten sposób integruje treści strumieniowe i linearne”.
Kolejne informacje pojawią się najprawdopodobniej 23 lutego.
Dołącz do dyskusji: Showtime staje się częścią Paramount Global. Zmiany dotkną amerykańską widownię