Koniec programu Magdy Mołek
Program "Spełniamy marzenia" znika z anteny TVP 1
W czerwcu zostanie wyemitowany ostatni odcinek programu Magdy Mołek "Spełniamy marzenia". Po wakacjach program już nie wróci - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
W ostatnim odcinku będzie podsumowanie akcji zbierania sms-ów na dzieci chore na raka. Wystąpi też zespół Milkshop.
Program "Spełniamy marzenia" zadebiutował na antenie TVP 29 września 2003 roku. Pierwszy odcinek obejrzało 2 940 443 (udział w rynku - 20,65%). W ostatnią niedzielę program śledziło 2 189 353 widzów a udział w rynku wyniósł 15,17%. Do tej pory wyemitowano 30 odcinków programu Magdy Mołek, których średnia oglądalność wyniosła 2 656 757 widzów (17,47%-udział w rynku tv).
Oto struktura widzów:
ADH % | ||
Płeć | Mężczyźni | 44,70% |
Kobiety | 55,30% | |
Wiek | 4 - 9 | 2,30% |
10 - 15 | 4,70% | |
16 - 19 | 3,70% | |
20 - 24 | 5,50% | |
25 - 29 | 7,80% | |
30 - 34 | 7,90% | |
35 - 39 | 6,90% | |
40 - 44 | 9,60% | |
45 - 49 | 10,90% | |
50 - 54 | 10,30% | |
55 - 59 | 7,50% | |
60+ | 23,10% | |
Wlk. Miasta / wieś | Wieś | 44,90% |
< 50 tys. | 26,30% | |
50-100 tys. | 7,30% | |
100-200 tys. | 6,10% | |
> 200 tys. | 15,40% | |
Zawód | Top management | 6,00% |
Medium level | 16,30% | |
Robotnicy i rolnicy | 16,20% | |
Emeryci | 33,40% | |
Inni | 28,10% | |
Wykształcenie | Podstawowe | 51,20% |
Średnie | 33,20% | |
Wyższe | 8,70% | |
Inne | 7,00% |
dane: AGB Polska
Dołącz do dyskusji: Koniec programu Magdy Mołek