Siódemka ogranicza emisję „Hotelu Paradise”
Od początku października stacja TVN7 siódmy sezon „Hotelu Paradise” pokazywać będzie nie pięć a cztery razy w tygodniu. Stacja zrezygnuje z emisji piątkowych odcinków - wynika z najnowszej ramówki Siódemki.
„Hotel Paradise” to stworzony dla amerykańskiej telewizji FOX reality-show. Formuła programu polega na tym, że grupa singli mieszkająca w luksusowym hotelowym kurorcie w każdym tygodniu musi łączyć się w pary i wspólnie dzielić pokój hotelowy. Pozostała jedna osoba musi sparować się w następnym odcinku, albo opuścić kurort. W to miejsce pojawia się nowy uczestnik.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Polską odsłonę programu oglądać można w TVN7. Wiosną i jesienią 2020 roku stacja pokazała dwie pierwsze edycje, które zostały nagrane na indonezyjskiej wyspie Bali. Dwie kolejne odsłony realizowane były na Zanzibarze, oglądać je można było wiosną i jesienią w 2021 roku. Z kolei piąta i szósta seria realizowana była w Panamie (nadawane były wiosną i jesienią ub.r.). Wiosną br. Siódemka w dotychczasowym paśmie „Hotelu Paradise” pokazywała nowy show o podobnej formule „True love”.
„Hotel Paradise 7” bez zmian prowadzi Klaudia El Dursi - influencerka i uczestniczka ósmej edycji „Top model”. Program został już nagrany, zdjęcia były realizowane w ostatnich miesiącach w Kolumbii.
Bez piątkowych odcinków od października
Telewizyjna Siódemka siódmy sezon „Hotelu Paradise” emituje od poniedziałku do piątku o godz. 20.00, począwszy od 28 sierpnia 2023 roku. Jak wynika z najnowszych informacji, od początku października stacja nie nadawać będzie piątkowych odcinków (cykl od poniedziałku czwartku pokazywany będzie bez zmian o 20.00).
Zmiana nie wpłynie na zmniejszenie ilości odcinków produkcji. „Hotel Paradise 7” bez zmian będzie liczyć 48 odcinków, emisja programu rozłoży się na kolejne tygodnie.
306 tys. widzów „Hotelu Paradise 7” w TVN7
Średnia widownia premierowych odcinków siódmego sezonu reality-show „Hotel Paradise”, wyemitowanych w okresie od 28 sierpnia do 7 września 2023 roku (w dni powszednie o godz. 20.00) wyniosła 306 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 2,59 proc. w gronie wszystkich widzów, 4,19 proc. w grupie 16-49 oraz 3,73 proc. w grupie 16-59.
Dystrybutorem praw do wersji oryginalnej reality-show jest firma Passion Distribution. Polską wersję formatu produkuje firma Golden Media Polska.
Dołącz do dyskusji: Siódemka ogranicza emisję „Hotelu Paradise”
TVN zabił całkowicie charakter dawnego RTL7 na rzecz paradokumentów i patoreality.
Ponoć rozważają wstrzymanie Tap Madel