SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1 liderem, duży spadek TVN. „#Murem za polskim mundurem” wśród hitów tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły reality-show „Rolnik szuka żony”, serial „M jak miłość", dziennik „Wiadomości” oraz „#Murem za polskim mundurem”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a z drugiego na czwarte miejsce spadł TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

fot. AKPAfot. AKPA

W minionym tygodniu - od 29 listopada do 5 grudnia - najwięcej widzów zgromadził finałowy odcinek ósmej edycji reality-show „Rolnik szuka żony”. Miał średnio 3,75 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 29,83 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugi był serial „M jak miłość”. Wtorkowy odcinek produkcji w TVP2 śledziło 3,53 mln osób (27,05 proc. udziału).

„Wiadomości” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Wiadomości” TVP1, które 5 grudnia na antenie stacji obejrzało 3,26 mln widzów (21,93 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Fakty” TVN, które zgromadziły 3 mln widzów (emisja 29 listopada; 5. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 6 pozycji uplasował się „Teleexpress” TVP1 z 2,92 mln oglądających (niedzielne wydanie).

2,85 mln widzów PŚ w skokach narciarskich w TVP1

Na siódmym miejscu wśród hitów tygodnia znalazł się niedzielny konkurs PŚ w skokach narciarskich. Ponad 2-godzinną relację z Wisły w TVP1 w niedzielne popołudnie śledziło 2,85 mln widzów (22,42 proc. udziału). Zawody równolegle pokazały również Eurosport 1 i TVP Sport, gdzie śledziło je dodatkowo odpowiednio 970 tys. i 550 tys. osób (łącznie 4,37 mln na obu antenach).

Hitem koncert „#Murem za polskim mundurem”

Wśród hitów tygodnia był koncert „#Murem za polskim mundurem”, który zobaczyło ponad 3 mln widzów. 

Koncert „#Murem za polskim mundurem” odbył się na terenie Bazy Lotnictwa Taktycznego w Mińsku Mazowieckim.

Z polskich gwiazd wystąpili Edyta Górniak, Jan Pietrzak, Halina Frąckowiak, Viki Gabor, Rafał Brzozowski oraz Elwira Mejk z Trubadurami. Ponadto na scenie pojawili się zagraniczni wykonawcy: Oceana, Loona, Las Ketchup, Jenny Berggren, Captain Jack, In-Grid, No Mercy i Lou Bega.

Prowadzącymi byli dziennikarze Telewizji Polskiej: Agata Konarska i Michał Adamczyk.

„Rolnik szuka żony” przed „M jak miłość” również w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności także był reality-show „Rolnik szuka żony”, który w TVP1 miał 1,28 mln osób, co dało stacji 26,72 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął serial „M jak miłość” (1,11 mln widzów w TVP2; 24,23 proc. udziału), a podium uzupełniają „Fakty” (1,03 mln osób w TVN; 25,04 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

TVP1 liderem w 4+, duży spadek TVN

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 10,70 proc. Wynik stacji zwiększył się o 1,38 pkt. proc.

Z trzeciego na drugie miejsce awansował Polsat, który miał 8,12 proc. udziału (wzrost o 0,09 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP2, która awansowała z czwartej lokaty. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,02 proc. (do góry o 0,17 pkt. proc.). Z kolei z drugiego na czwarte miejsce spadł TVN, którego udział wyniósł 7,73 proc. (- 1,40 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 34,33 proc. do 34,57 proc.

TVN24 na czele stacji newsowych

Piąty był kanał TVN24, którego udział wzrósł o 0,11 pkt. proc. do 4,85 proc. Szóste było TVP Info (stacja miała 4,38 proc. udziału; - 0,29 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych 13. miejsce zajął Polsat News (1,31 proc.; w dół o 0,21 pkt. proc.).

TVN utrzymuje pozycję lidera w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera utrzymał TVN. Udział stacji zmniejszył się o 1,26 pkt. proc. do 10,02 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 8,74 proc. (+ 0,17 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP1 (+ 0,88 pkt. proc. do 6,75 proc.), a czwarta była TVP2 (+ 0,20 pkt. proc. do 5,92 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy też był TVN (8,78 proc.; w dół o 1,39 pkt. proc.).

Dołącz do dyskusji: TVP1 liderem, duży spadek TVN. „#Murem za polskim mundurem” wśród hitów tygodnia

45 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Merlin
Do tej pory jeszcze miałem ciut naiwności w sobie, że polskie społeczeństwo ma choć odrobinę klasy i szuka czegoś ambitnego w tv, ale patrząc na wynik oglądalności tego totalnego dna muzycznego jakie zostało zaserwowane przez TVP 1 w koncercie niedzielnym już pozbyłem się złudzeń. Polacy w ogromnej większości to prostacki naród, wolą Kapitana Jacka od muzyki Niemena, Grechuty, Demarczyk, Perfectu czy Maanamu.
odpowiedź
User
Ręce opadają
Co się dzieje z tymi ludźmi? Z roku na rok głupota i tumiwisizm infekują coraz więcej Polaków :(
odpowiedź
User
jacek
pietrzak, byl symbolem prl... teraz jest symbolem twipis przypadek?
odpowiedź