SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Koncentrat Łowicz debiutuje w telewizji

Ruszyła niezwykle intensywna kampania reklamowa marki Łowicz, której głównym bohaterem jest nowy koncentrat pomidorowy w oryginalnym opakowaniu: minisłoiczku o pojemności 80 g.

Ten najmniejszy słoiczek koncentratu, Łowicz wprowadził na rynek pod koniec listopada ub. roku. To pierwsza w historii Łowicza rekalma telewizyjna koncentratu.

Kampania, która informuje o pojawieniu się minikoncentratu w sprzedaży, jak również buduje wizerunek Łowicza jako pomidorowego eksperta, obejmie swoim zasięgiem siedem ogólnopolskich stacji telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVP3, TVN, TV4, TVN7) oraz dziewięć kanałów tematycznych. Przygotowała ją agencja Red8, która w ubiegłym roku obsługiwała markę Łowicz. Media zaplanował i zakupiła – MediaCom.                                                                     

 Kampanię budują dwa spoty (30” i 15”), które komunikują, że jeden kilogram koncentratu Łowicz produkowany jest z 6 kg świeżych pomidorów, co zapewnia mu gęstość, esencjonalność i pełny smak.

 Reklamę telewizyjną wspierają działania BTL wplacówkach handlowych.   

Osoby odpowiedzialne za kamapnię: ze strony Agros Nova SP. zo.o. - Paweł Kawecki, Liliana Lesińska, ze strony Red8 - Agata Kusińska, Magda Ruf.

Dołącz do dyskusji: Koncentrat Łowicz debiutuje w telewizji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl