„Koloseum” nowym programem Polsat Sport i polsatsport.pl. Tytuł realizowanego na żywo magazynu wybrali widzowie
Emitowana od 16 kwietnia w Polsat Sport i na polsatsport.pl audycja o roboczym tytule „MMAgazyn” docelowo będzie się nazywać „Koloseum”. Taki tytuł wybrali widzowie w internetowym głosowaniu.
„Koloseum” to realizowany na żywo program poruszający tematykę sportów walki, który jest nastawiony na interakcję z widzami. Mogą oni zadawać pytania gościom poprzez nagranie krótkich wideo wysyłanych do redakcji oraz brać udział w sondach i głosowaniach internetowych.
Magazyn zastąpił audycję „Puncher Extra Time”, która koncentrowała się na podobnej tematyce, ale nie było w niej wyraźnej interakcji z widzami.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Cykl prowadzą Łukasz „Juras” Jurkowski oraz Patrycja Zahorska. W gronie stałych ekspertów znajdują się m.in. Andrzej Kostyra, Tomasz „TJ” Marciniak i Dominik Durniat.
„Koloseum” premierowo emitowany jest w Polsacie Sport i na portalu PolsatSport.pl w czwartki o godz. 21.00, począwszy od 16 kwietnia 2020 roku.
Tytuł programu wybrali widzowie
Początkowo program roboczo nazywał się „MMAgazyn”. Redakcja Polsat Sport podjęła decyzję o przeprowadzeniu internetowego głosowania na ostateczną nazwę magazynu.
W grę wchodziły trzy propozycje. „Koloseum” oraz „Fight Arena” pochodziły od widzów. Funkcjonujący roboczo „MMAgazyn” został zaproponowany przez redakcję. W internetowym głosowaniu zwyciężyło „Koloseum”, które zdobyło 47 proc. głosów. Drugie miejsce, z wynikiem 33 proc., przypadło tytułowi roboczemu, a 20 proc. głosujących opowiedziało się za nazwą „Fight Arena”.
Nowa nazwa magazynu będzie obowiązywała od trzeciego wydania, które zostanie nadane 30 kwietnia. Tego dnia gośćmi cyklu będą Joanna Jędrzejczyk oraz Tomasz „TJ” Marciniak. Za pośrednictwem łączenia wideo w programie pojawi się również Krzysztof Jotko.
Reporterzy programu zaprezentują też materiał wideo nagrany na planie finałowego odcinka reality-show „Tylko jeden”, którego uczestnicy konkurują o kontrakt z Federacją KSW o wartości 200 tys. zł.
Według danych Nielsen Audience Measurement średni udział Polsat Sport w 2019 roku wyniósł 0,54 proc.
Dołącz do dyskusji: „Koloseum” nowym programem Polsat Sport i polsatsport.pl. Tytuł realizowanego na żywo magazynu wybrali widzowie