Kolekcja kryminałów „Czarna Seria” od Edipresse Polska
W czwartek 30 stycznia br. w sprzedaży pojawi się pierwszy tom kolekcji skandynawskich kryminałów „Czarna seria”. Wydawcą kolekcji jest Edipresse Polska.
„Czarna seria” jest zbiorem książek Stiega Larssona, Camilli Lackberg, Michael’a Hjorth, Hansa Rosenfeldt’a oraz Hakana Nesser’a. Książki będą dostępne w twardej oprawie (wydanie kolekcjonerskie) w punktach sprzedaży prasy.
Serię rozpoczyna pierwsza część trylogii Millennium Stiega Larssona - „Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet”. Powieść opowiada o dziennikarzu i wydawcy magazynu Millennium Mikael Blomkvist, który pracuje nad starą sprawą kryminalnej sprzed czterdziestu lat. Pomaga mu młoda hackerka komputerowa Lisbeth Salander. Bohaterowie wspólnie wpadają na trop mrocznej historii rodzinnej.
Książkę będzie można kupić z dwutygodnikami „Przyjaciółka”, „Viva!” oraz „Party” w cenie 6,99 zł lub samodzielnie w tej samej cenie.
Kolejne tomy będą dostępne co dwa tygodnie w czwartki w cenie 13,99 zł. Kolekcja „Czarna seria” liczy 38 tomów.
Sprzedaż pierwszego tomu wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVP1, TVP2, Ale Kino+, Animal Planet, AXN, AXN Black, AXN White, Canal+ Sport, Comedy Central, Comedy Central Family, kanały Discovery, Domo+, FOX Life, kuchnia+, MTV Polska, National Geographic, nSport, Rebel.tv, TLC, TV.DISCO, kanały tematyczne TVN, VH 1, Puls 2, TTV, TV PULS, kanały tematyczne Polsatu, TV4, TV6, ATM Rozrywka, AETN History, AETN CIP, Superstacja, BBC Knowledge, Scifi Universal, Kino Polska, BBC Entertainment, BBC Lifestyle, 13 Ulica, Universal Channel, FilmBox, Kino Polska Muzyka, kanały tematyczne TVP), radiu, prasie (tytuły własne Edipresse Polska) oraz punktach sprzedaży oraz Internecie.
Kampanię kupił i zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia Group, a za kreacje odpowiada dział marketingu Edipresse Polska.
Dołącz do dyskusji: Kolekcja kryminałów „Czarna Seria” od Edipresse Polska