Kolejny etap kampanii reklamowej "Efekt Guarantowany"
Kolejny etap kampanii reklamowej "Efekt Guarantowany"
W styczniu ruszył kolejny etap kampanii reklamowej kawy z dodatkiem guarany - Cafe Primy Guaranesy.
W największych ogólnopolskich stacjach radiowych od stycznia emitowane są spoty reklamowe, a w warszawskim metrze pojawią się oryginalne billboardy.
Za kreację odpowiada agencja Grey Worldwide, zaś za planowanie mediów MediaCom Warszawa.
Kampania reklamowa pod hasłem "Efekt Guarantowany" jest kontynuacją wcześniejszych działań reklamowo-promocyjnych dla Cafe Primy Guaranesy. Pierwszym etapem była kampania reklamowa w prasie handlowej. W listopadzie trwała akcja promocyjna "Poranna pobudka" obejmująca poranne eventy i akcje degustacyjne.
W stycznia ruszył kolejny etap kampanii. Od 9 stycznia trwa emisja spotów radiowych, która potrwa do 27 stycznia 2006 r. Mediaplan obejmuje ogólnopolskie stacje radiowe: Trójkę i RMF FM, a także regionalne rozgłośnie z Warszawy i Katowic.
Od 16 stycznia w warszawskim metrze pojawią się oryginalne billboardy, nawiązujące swoją tematyką do pobudzającej mocy Cafe Primy Guaranesy. Billboardy są zabawne, pomysłowe i niestandardowe.
Celem kampanii jest podkreślenie walorów kawy z guaraną - jej pobudzającego działania, szczególnie przydatnego o poranku.
Grupę docelową kampanii stanowią kobiety i mężczyźni w wieku 20 - 35 lat, mieszkający w miastach powyżej 50.000 mieszkańców, z minimum średnim dochodem i wykształceniem. Są to ludzie, którzy zaczynają życie osobiste i zawodowe "na własny rachunek", są aktywni, nowocześni, ambitni i dynamiczni, a także otwarci na nowości i innowacyjne propozycje, takie jak kawa z dodatkiem guarany, czyli Cafe Prima Guaranesa.
Inne
Dołącz do dyskusji: Kolejny etap kampanii reklamowej "Efekt Guarantowany"