Kolejna nowa polska stacja telewizyjna
W lutym rusza nowa telewizja interaktywna - 4fun.tv
W drugiej połowie lutego 2004 roku rusza oficjalnie kolejna nowa polska stacja telewizyjna 4fun.tv. Kanał ten będzie dostępny w ofercie operatorów kablowych (m.in.UPC TK), na platformie Cyfra+ oraz będzie go można oglądać poprzez satelitę Eutelsat i Internet. Od połowy grudnia 2003 rozpoczynają się testy techniczne.
Jak zapewniają twórcy kanału 4fun.tv to pierwsza nie tylko na rynku polskim ale i w Europie telewizja określana mianem 'Multiscreen' czyli koncepcja łączenia w sobie poprzez interakcję i wspólną treść ekran telewizora, telefonu komórkowego i komputera.
4fun.tv ma być pierwszym projektem, w którym widzowie sami decydują o tym co będzie się działo na ekranie, mogą wyrażać swoje opinie, komentarze w czasie rzeczywistym, przez 24 godziny na dobę, a także dostarczać swoje filmy, animacje, zdjęcia, scenariusze i grafiki, które będą emitowane na antenie stacji.
Programy emitowane na kanale 4fun.tv skierowane będą do ludzi pomiędzy 12 a 29 rokiem życia.
Inwestorem strategicznym 4fun.tv jest brytyjska grupa Nova Communications, inwestor działający w obszarze nowoczesnej komunikacji marketingowej. Przedstawicielami Nova Communications Group w Polsce są Dariusz Stokowski oraz Ross Newens.
Dariusz Stokowski pełniący funkcję Prezesa Zarządu 4fun.tv jest współtwórcą koncepcji 4fun.tv, założeń programowych oraz koncepcji marketingowej stacji. Koordynuje właściwy rozwój projektu i wraz ze swoim partnerem Rossem Newensem (vice Prezes stacji), jest odpowiedzialny za strategię rozwoju 4fun.tv. Za zawartość programową telewizji odpowiedzialny jest Paweł Sito, założyciel i pierwszy dyrektor programowy rozgłośni radiowej Radiostacja, a także były dziennikarz Programu III Polskiego Radia i telewizji Tylko Muzyka a za technologię oraz rozwój odpowiada Piotr Szostak, który jest współtwórcą koncepcji oraz pomysłodawcą nazwy 4fun.tv. Dyrektorem artystycznym przedsięwzięcia jest Paweł Przybył, autor szaty graficznej młodzieżowych miesięczników: Dos Dedos i Hiro, zaś szefem kreacji jest Jarek Janas, wcześniej dyrektor promocji i marketingu w BMG.
Dołącz do dyskusji: Kolejna nowa polska stacja telewizyjna