Kolejna kampania ING Banku Śląskiego
Ruszyła kampania ING Banku Śląskiego przygotowana przez agencję Euro RSCG Warsaw dotycząca pożyczek dla małych firm
Grupę docelową oprócz małych firm, stanowią ich właściciele oraz osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w wieku 35-55 lat, mieszkańcy miast:
- posiadający konta firmowe w innych, ?dużych", tradycyjnych bankach, którzy są niezadowoleni ze względu na zbyt dużo formalności, niski poziom obsługi i brak szacunku dla ich czasu,
- będący klientami ING Banku Śląskiego.
Pomysł kreatywny: Zmorą osób prowadzących działalność gospodarczą są urzędy, papiery, kolejki, biurokracja. Jeżeli tylko można, każdy woli uniknąć przykrego stania w kolejce, rozmawiania z urzędnikami, odsyłania do innego pokoju... Nowa reklama ING Banku Śląskiego odwołuje się do tego stereotypu. Pokazano w niej smutny, szary, zniechęcający urząd zestawiony z hasłem: "Nie czekaj na zaświadczenia z ZUS i US" - albowiem bank udziela pożyczek małym firmom nie wymagając wielu papierów czy zaświadczeń (także z ZUS i US). Po pieniądze już nie trzeba stać w kolejce w urzędach...
Kampania będzie komunikowana do końca maja w prasie ogólnopolskiej (m.in. Gazeta Wyborcza, Gazeta Prawna, Rzeczpospolita), dziennikach lokalnych, tygodnikach opinii (Polityce i Wprost) oraz prasie branżowej (m.in. Gazecie MSP, Super Kontakty Biznesowe, Murator), a także na serwisach internetowych (WP, Interia, Onet, Gazeta.pl, Pakiet, Gazeta Prawna, Podatki, Money). Dodatkowo kampania będzie komunikowana w oddziałach banku poprzez materiały BTL oraz poprzez materiały POS w miejscach, gdzie bywają przedsiębiorcy: hurtowniach, biurach rachunkowych oraz na stacjach benzynowych.
Kampania jest wynikiem wprowadzenia nowej oferty pożyczki dla małych firm. Ograniczono formalne wymogi, które musi spełnić osoba ubiegająca się o pożyczkę - nie ma obowiązku dostarczenia zaświadczenia o braku zaległości w ZUS-ie i urzędzie skarbowym, nie jest wymagany biznesplan i nie trzeba udokumentować przeznaczenia pożyczki. Tym samym ING Bank Śląski chce oszczędzić przedsiębiorcom ich czas i ułatwić im zdobycie dodatkowych środków na rozwój czy bieżące potrzeby.
Planowaniem i zakupem mediów zajął sie Pan Western Media.
Dołącz do dyskusji: Kolejna kampania ING Banku Śląskiego