„Kobieta i Życie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem poradnikowym. Wzrost sprzedaży „Świata Kobiety”
W lipcu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Prawie wszystkie tytuły w segmencie zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Olivia”. Z kolei jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Świat Kobiety”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2016 roku wyniosła 296 984 egz. W porównaniu do lipca 2015 roku zmniejszyła się ona o 4,87 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął miesięcznik „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 277 439 egz., po wzroście o 4,49 proc. - jedynym w zestawieniu.
Trzecie były „Dobre Rady” (Grupa Burda). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 2,29 proc. do 254 276 egz.
Na szóstym miejscu uplasowała się „Olivia” (Wydawnictwo Bauer), której sprzedaż zmalała o 20,53 proc. do 119 167 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl | lipiec | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Kobieta i Życie | 449 925 | 296 984 | 296 984 | 429 890 | 312 195 | 312 195 | -4,87% |
Świat Kobiety | 389 913 | 277 439 | 277 439 | 404 950 | 265 528 | 265 528 | 4,49% |
Dobre Rady | 388 000 | 254 326 | 254 276 | 437 000 | 260 230 | 260 230 | -2,29% |
Poradnik Domowy | 273 940 | 169 137 | 169 137 | 337 880 | 191 946 | 191 946 | -11,88% |
Claudia | 288 880 | 165 540 | 165 540 | 354 700 | 190 071 | 190 071 | -12,91% |
Olivia | 199 964 | 119 167 | 119 167 | 299 921 | 149 943 | 149 943 | -20,53% |
Cała Ty | 179 000 | 94 074 | 94 074 | 212 000 | 109 121 | 109 121 | -13,79% |
W lipcu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych, wynoszącym 13,81 proc., pochwalić się mogła „Olivia”. W tym ujęciu jedyny spadek odnotowała „Kobieta i Życie” - było to 2,97 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2016 | Dynamika | |||||
ZKDP | lipiec | czerwiec | |||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Kobieta i Życie | 449 925 | 296 984 | 296 984 | 424 935 | 306 078 | 306 078 | -2,97% |
Świat Kobiety | 389 913 | 277 439 | 277 439 | 444 906 | 277 282 | 277 282 | 0,06% |
Dobre Rady | 388 000 | 254 326 | 254 276 | 383 000 | 236 200 | 236 200 | 7,65% |
Poradnik Domowy | 273 940 | 169 137 | 169 137 | 275 070 | 166 622 | 166 622 | 1,51% |
Claudia | 288 880 | 165 540 | 165 540 | 268 962 | 148 765 | 148 765 | 11,28% |
Olivia | 199 964 | 119 167 | 119 167 | 214 962 | 104 705 | 104 705 | 13,81% |
Cała Ty | 179 000 | 94 074 | 94 074 | 183 500 | 93 717 | 93 717 | 0,38% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem poradnikowym. Wzrost sprzedaży „Świata Kobiety”