„Kobieta i Życie” na czele miesięczników poradnikowych. „Poradnik Domowy” mocno do góry
W maju 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych awansowała „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Poradnik Domowy”, z kolei najwięcej straciła „Claudia”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2014 roku wyniosła 367 029 egz. W porównaniu do maja 2013 roku zwiększyła się ona o 10,87 proc. Rok wcześniej pismo to zajmowało miejsce trzecie.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce należało do „Świata Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego miesięcznika uplasował się na poziomie 350 374 egz., po wzroście o 5,72 proc.
Ostatnią pozycję na podium zajął magazyn „Dobre Rady” (Grupa Burda), który rok wcześniej był liderem. Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmalał o 11,19 proc. do 338 274 egz.
Oczko niżej uplasował się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego miesięcznika zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 14,86 proc. do 281 981 egz.
Z kolei największy spadek zanotowała „Claudia” (Burda International Polska), która zajęła miejsce piąte. Sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmniejszyła się bowiem o 16,36 proc. do 191 147 egz.
Wirtualnemedia.pl | maj | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie | 449 930 | 367 029 | 367 029 | 449 985 | 331 042 | 331 042 |
Świat Kobiety | 439 905 | 350 374 | 350 374 | 505 865 | 331 409 | 331 409 |
Dobre Rady | 490 000 | 338 274 | 338 274 | 540 000 | 380 901 | 380 901 |
Poradnik Domowy | 384 070 | 281 981 | 281 981 | 422 832 | 245 499 | 245 499 |
Claudia | 349 806 | 191 147 | 191 147 | 375 305 | 228 558 | 228 528 |
Cała Ty | 327 350 | 149 202 | 149 202 | - | - | - |
Olivia | 224 940 | 137 009 | 137 009 | 294 945 | 153 935 | 153 935 |
W maju 2014 roku w porównaniu do kwietnia 2014 roku jedynym wzrostem sprzedaży ogółem (o 0,07 proc.) wśród miesięczników poradnikowych pochwalić się mogły „Dobre Rady”. Z kolei największy spadek odnotowała tutaj „Kobieta i Życie” - było to 17,45 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2014 | |||||
ZKDP | maj | kwiecień | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie | 449 930 | 367 029 | 367 029 | 489 894 | 444 622 | 444 622 |
Świat Kobiety | 439 905 | 350 374 | 350 374 | 489 919 | 380 804 | 380 804 |
Dobre Rady | 490 000 | 338 274 | 338 274 | 500 000 | 338 034 | 338 034 |
Poradnik Domowy | 384 070 | 281 981 | 281 981 | 430 000 | 338 419 | 338 419 |
Claudia | 349 806 | 191 147 | 191 147 | 385 639 | 223 340 | 223 340 |
Cała Ty | 327 350 | 149 202 | 149 202 | 340 785 | 166 555 | 166 555 |
Olivia | 224 940 | 137 009 | 137 009 | 224 953 | 152 588 | 152 588 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” na czele miesięczników poradnikowych. „Poradnik Domowy” mocno do góry
roboty, i klapki do chodzenia po podworku takie.... i krzyzowka,
zeby czas zabic i nie zglupiec, tak, tak