„Kobiece wtorki” w kampanii promujące stacje Shell
13 września na stacjach paliwowych Shell zaczęła się promocja „Kobiece wtorki”. Za opracowanie akcji i realizację wspierającej ją kampanii reklamowej odpowiadają agencja J. Walter Thompson Group Poland i dom mediowy MediaCom Warszawa.
W ramach akcji w każdy wtorek na stacjach Shell wszystkie kobiety oprócz kompleksowej obsługi ich samochodów (tankowanie, mycie szyb i reflektorów, sprawdzenie ciśnienia w kołach) będą otrzymywać dodatkowe korzyści, np. 20 września dolewka płynu do spryskiwaczy, a 27 września - darmowa myjnia program express (w każdym przypadku warunkiem jest zatankowanie minimum 25 litrów dowolnego paliwa).
Promocja potrwa do 25 października, jej celem jest przyciągnięcie na stacje Shell więcej kobiet i zwiększenie lojalności obecnych klientek.
Akcji towarzyszą reklamy w radiu, internecie oraz na samych stacjach Shell.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa są J. Walter Thompson Group Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: „Kobiece wtorki” w kampanii promujące stacje Shell