Knorr promuje 'gorrrącą przerwę w pracy'
Knorr prowadzi promocję Gorącego Kubka o smaku krupniku wśród osób aktywnych zawodowo. Kampania pod hasłem "Gorrrąca przerwa w pracy" obejmuje działania w 21 miastach.
Rozpoczęta 20 października akcja promuje Knorr Gorący Kubek jako idealne rozwiązanie na wykorzystanie krótkiej przerwy w pracy. Jednocześnie kampania informuje o wprowadzeniu na rynek nowego smaku tej marki - krupniku.
Promocja pod hasłem "Gorrrąca przerwa w pracy" obejmuje degustowanie nowego smaku przez konsumentów oraz rozdawanie im saszetek z zupą i informacją, jak najefektywniej wykorzystać kilka minut przerwy w pracy. Akcja realizowana jest na zlecenie Unilever przez Eskadra Marketing Services w 21 miastach: Tarnowie, Rzeszowie, Lublinie, Radomiu, Kielcach, Nowym Sączu, Zakopanem, Częstochowie, Kaliszu, Poznaniu, Gnieźnie, Koninie, Katowicach, Bielsku-Białej, Warszawie, Płocku, Włocławku, Bydgoszczy, Toruniu, Opolu i Gliwicach. Jednocześnie trwa kampania reklamowa marki Knorr Gorący Kubek.
Dołącz do dyskusji: Knorr promuje 'gorrrącą przerwę w pracy'