'Klucz do rozkoszy' w kampanii CIN&CIN
Pod hasłem "Klucz do rozkoszy" startuje niestandardowa kampaniareklamowa win CIN&CIN. Akcja skierowana do kobiet obejmujeinternet i punkty sprzedaży.
W ramach kampanii "Klucz do rozkoszy" aplikacjao takiej nazwie została udostępniona w serwisie internetowymOdkrytePragnienia.pl. Pozwala ona każdej internautce wybrać iopisać miejsca, do którego najchętniej przykułaby swojego partnera.Za najgorętsze wpisy przewidziano zestawy kajdanek do zabawy wedwoje.
Akcja obejmuje również weekendowe eventy w supermarketach sieciTesco i Auchan w dniach 16-18 i 23-25 października. Do półeksklepowych zostaną wtedy przykuci kajdankami hości i będą zachęcaćklientki do zakupu produktów CIN&CIN. Ponadto seria winmusujących tej marki będzie sprzedawana z kajdankami w czerwonym iczarnym futerku.
Działania - zaplanowane do końca listopada - mają na celupodniesienie sprzedaży produktów CIN&CIN oraz podkreśleniegłównych wartości tworzących tę markę: emocji, erotyzmu inamiętności między kobietą i mężczyzną. Pomysł i kreację kampaniiprzygotowała agencja 180heartbeats, działaniapublic relations prowadzi agencja Kuźnia PR, a zakupem mediówzajmuje się dom mediowy PanMedia Western.
Dołącz do dyskusji: 'Klucz do rozkoszy' w kampanii CIN&CIN