Klaudia Daniluk i Katarzyna Markiewicz w dziale social media agencji Synertime
Do działu social agencji Synertime dołączyły dwie nowe osoby: Klaudia Daniluk oraz Katarzyna Markiewicz. Będą realizować projekty dla firm z sektora FMCG, kulturalno-rozrywkowego, healthcare oraz CSR.
Klaudii Daniluk objęła w Synertime stanowisko social media executive. Do jej zadań należy koordynacja profili i kampanii promocyjnych marek oraz ich produktów na Facebooku, Instagramie i Twitterze. Pod swoją stałą opieką ma klientów z branży spożywczej, lifestylowej oraz kulturalno-rozrywkowej. Podlega jej kilkuosobowy zespół konsultantów.
Klaudia Daniluk jest twórcą kampanii „Lubię Pomagam” promującej krwiodawstwo i zdrowy styl życia w mediach społecznościowych. Wcześniej pracowała m.in. w agencji kreatywnej Connectmedica, gdzie realizowała działania socialmediowe na rzecz marek z obszaru zdrowia i farmacji, m.in. Apap, Ibuprom, Hellozdrowie.pl, Gripex czy Moja intima. Jednocześnie - jako absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz studiów podyplomowych z zakresu żywienia w sporcie - była ambasadorem zdrowia i ekspertem merytorycznym w zakresie zdrowia, odżywiania oraz sportu.
Z kolei Katarzyna Markiewicz jako account executive będzie pracować w Synertime przy projektach z obszaru żywności i żywienia, healthcare. Pod jej opieką znajdą się zwłaszcza te realizacje, które wymagają łączenia szerokiego spectrum narzędzi komunikacji: social media, eventów, działań produkcyjnych, reklamowych i CSR.
Katarzyna Markiewicz przeszła do Synertime z Grupy Accata, gdzie współpracowała z blogerami, mediami, organizowała eventy oraz prowadziła działania marketingowe i PR-owe. Ma ponad czteroletnie doświadczenie w branży, które zdobywała nie tylko w agencjach PR, lecz także w telewizji („Teleexpress” TVP1) oraz internetowych portalach informacyjnych.
Dołącz do dyskusji: Klaudia Daniluk i Katarzyna Markiewicz w dziale social media agencji Synertime