SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kiri zachęca do dzielenia się życzliwością (wideo)

„Dziel się życzliwością” to hasło nowej kampanii digitalowej serków topionych Kiri, produkowanych przez firmę BEL Polska. Przygotowały ją Spark Foundry i Performics.

Kampania obejmuje krótkie spoty wideo, które podkreślają zalety przekąsek marki Kiri, stworzonych ze świeżego mleka i śmietanki. Komunikacja opiera się na haśle „Życzliwość jest jak dobra przekąska, kiedy się nią dzielisz, smakuje najlepiej”.

Za strategię komunikacji oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Spark Foundry, która współpracuje z firmą BEL Polska od 2018 roku. Działaniami w mediach społecznościowych, display i SEM zajmuje się Performics.

Kampania wspierana jest również konkursem konsumenckim organizowanym przez agencję reklamową Graf, w którym można wygrać nagrody w postaci plecaków z limitowanej kolekcji Marvela. Wystarczy kupić dwa produkty marki Kiri i zarejestrować paragon na stronie marvel.kiri-kiri.pl.

Dołącz do dyskusji: Kiri zachęca do dzielenia się życzliwością (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wspaniałe i głębokie
Właśnie kupując serki myślę, by być życzliwym. Bardzo głębokie, skłania do refleksji przy półce. Nie jakiś tam smak, aromat, konsystencja - nie od tego są serki. Serek sprawia, że jestem życzliwy. Pomogę gołębiowi nieść kijek do gniazdka, przeniosę ślimaka na oszronionym listku przez ruchliwy chodnik, a nawet uśmiechnę się serdecznie to trąbiącego na mnie kierowcy. Brawo!
odpowiedź