SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

KidsCo na platformie n

Telewizja nowej generacji n rozszerza pakiet "Dzieci" o nowy na polskim rynku kanał KidsCo.

KidsCo to nowy kanał przeznaczony dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym ze specjalnymi pasmami wieczornymi dla całej rodziny. Spośród telewizji dziecięcych wyróżnia go fakt, że duża część oferowanych programów to produkcje europejskie, a podczas tworzenia ramówki uwzględniane są różnice kulturowe pomiędzy krajami, w których KidsCo jest emitowany.

"Platformę n tworzymy z myślą o naszych klientach. Wiemy, że odbiorcami usług są całe rodziny. W związku z powyższym szczególną wagę przykładamy do właściwego konstruowania oferty programowej skierowanej do najmłodszych. Pragniemy dostarczać bezpieczną i rozwojową telewizję dzieciom w każdym wieku. Dlatego z przyjemnością rozszerzamy pakiet "Dzieci" o kanał KidsCo adresowany do pociech w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym" - powiedział Maciej Sojka, Prezes ITI Neovision.

Specjaliści KidsCo przygotowując program koncentrowali się na potrzebach młodego widza. Pozycje w ramówce mają być edukacyjne. Jak podaje operator programy te mają pobudzać kreatywność dzieci.

"Nasi młodzi widzowie mogą zapoznać się zarówno z klasycznymi produkcjami filmowymi, jak i obejrzeć największe hity współczesnego dziecięcego kina. W najbliższym czasie w kanale KidsCo wyemitujemy ulubione dziecięce seriale animowane, takie jak "Denis Rozrabiaka", "Babar", "Inspektor Gadżet" czy przygody białego misia Ruperta. Dla najmłodszych stacja przygotowała, między innymi serię przygód sympatycznego robocika "Olinka Okrąglinka" natomiast wieczorami proponujemy filmy familijne dla całej rodziny" - powiedział Paul Robinson, Dyrektor Zarządzający kanału KidsCo.

Ramówka dostosowana jest do rytmu dnia dziecka. Rano, gdy starsze dzieci są w szkole, KidsCo emituje programy adresowane do przedszkolaków. Wczesnym popołudniem rozpoczyna się pasmo przeznaczone dla dzieci w wieku szkolnym, a nieco później, przed ekranami telewizorów zasiadają całe rodziny oczekując na seanse kina familijnego.

W KidsCo jest tzw. bezpieczna dla dzieci polityka reklamowa.

Kanał KidsCo powstał w wyniku współpracy Sparrowhawk Media, DIC Entertainment oraz Corus Entertainment Inc. Nelvana Enterprises. Sparrowhawk Media jest też właścicielem praw do międzynarodowych wersji kanału Hallmark Channel. DIC oraz Nelvana to jedni z największych producentów programów dziecięcych na świecie.

Dołącz do dyskusji: KidsCo na platformie n

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl