KFC reklamuje 'słodkie zakończenie'
Rusza kampania promująca desery wprowadzane do menu w KFC. Akcjapod hasłem "Słodkie zakończenie" obejmuje internet i działaniasamplingowe.
Ruszająca właśnie kampania KFC promujewprowadzenie do menu tych restauracji ciastek Chocolate Volcano,Apple Volcano i Cheesamisu oraz rozszerzenie oferty kaw o Tchibo.Sieć uzasadnia, że wychodzi w ten sposób naprzeciw potrzebomklientów. W ramach akcji promującej nowości w menu uruchomionominiserwis internetowy slodkiezakonczenie.pl, w którym trwa konkursna najlepsze rozwinięcie romantycznego opowiadania czytanego nastronie przez przystojnego mężczyznę. Kampania pod hasłem "Słodkiezakończenie" obejmuje również reklamy w sieci (w serwisachskierowanych do kobiet oraz na Blipie) oraz samplingi wrestauracjach i biurowcach.
Serwis slodkiezakonczenie.pl i reklamy internetowe przygotowałaagencja Genero, a materiały POS - agencja Red8Communications. Planowaniem i zakupem mediów zajęła sięagencja Code Media.
Dołącz do dyskusji: KFC reklamuje 'słodkie zakończenie'