KFC reklamuje kanapkę z chrupkami Cheetos
W czerwcu KFC wprowadziło tymczasowo do oferty kanapkę z chrupkami serowymi Cheetos Sandwich. Właśnie ruszyła kampania reklamowa produktu.
KFC (AmRest) we współpracy z Cheetos (PepsiCo) stworzyło kanapkę Cheetos Sandwich. Składa się z bułki, warstwy majonezu, smażonego kurczaka w sosie Cheetos oraz garści serowych chrupek.
Produkt jest dostępny tylko na rynku amerykańskim przez 4 tygodnie od 1 lipca. Launch poprzedziły testy w kilku lokalizacjach w Północnej Karolinie, Wirginii i Georgii na początku tego roku.
Kanapka Cheetos wpisuje się w nową strategię KFC. Koncern chce w tym roku wprowadzić do menu dużą liczbę nowych propozycji, większą niż w poprzednich pięciu latach łącznie.
KFC promuje od 30 czerwca nową kanapkę. Na potrzeby kampanii przygotowano spot, w którym pojawia się znany brand hero marki Cheetos, Chester Cheetah.
Oprócz reklamy telewizyjnej, kampania Cheetos Sandwich obejmuje outdoor oraz samplingi w wybranych miastach USA.
Dołącz do dyskusji: KFC reklamuje kanapkę z chrupkami Cheetos