'Każdego dnia do psot energię da!'
24 marca 2007 ruszyła telewizyjna kampania reklamowa nektarów owocowych marki Bobo Frut (Alima-Gerber).
Kampania telewizyjna jest elementem wsparcia sprzedaży soków i nektarów Bobo Frut oraz poinformowania konsumentów o trzech nowych smakach, które pojawiły się na rynku na początku marca 2007 r.
Kampania telewizyjna uzupełni dotychczasowe działania reklamowe i PR prowadzone od połowy marca br., obejmujące prasę parentingową i kobiecą, oraz punkty sprzedaży. Reklamy prasowe (jeden layout) pojawiają się już w wydaniach kwietniowych magazynów. Pięciotygodniowa kampania telewizyjna trwać będzie na przełomie marca i kwietnia. 10- i 30-sekundowe spoty reklamowe emitowane będą w Telewizji Polskiej, TVN, TV4 i telewizji Polsat.
Trzy nowe nektary owocowe bez jabłka i marchwi Bobo Frut dla dzieci po 6 miesiącu życia pojawiły się na rynku już na początku marca. Alima-Gerber S.A. proponuje dzieciom nektary o smakach bananowo-winogronowo-agrestowym, winogronowo-morelowo-śliwkowym oraz bananowo-wiśniowym. Wprowadzane obecnie nektary są uzupełnieniem dotychczas produkowanych soków. Nie zawierają marchwi ani jabłka, a w ich składzie znajdują się polskie owoce: agrest, śliwka i wiśnia, aby maluchy miały możliwość poznawania nowych wspaniałych smaków. Nektary są dostępne w przeźroczystych szklanych butelkach o pojemności 300 ml w cenie ok. 2,14 zł.
Od strony klienta kampanię nadzorują Anna Pastuzak, Kierownik Grupy Produktów i Beata Grabowicz, Młodszy Kierownik ds. Produktu. Spot reklamowy przygotowała agencja QST Sp. z o.o. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mediacom.
Dołącz do dyskusji: 'Każdego dnia do psot energię da!'