„Kawa na ławę” wygrała z TVP Info. 4,3 mln zł z reklam
„Kawę na ławę” Bogdana Rymanowskiego w minionym sezonie śledziło średnio 564 tys. widzów, o 10 tys. mniej niż rok wcześniej. Program dał TVN 24 pozycję zdecydowanego lidera oglądalności wśród stacji newsowych, a wpływy z reklam wyniosły 4,30 mln zł.
W okresie od 31 sierpnia 2014 roku do 12 lipca 2015 roku „Kawa na ławę” emitowana była w niedziele o godz. 10.45. Jej średnia widownia w tym okresie wyniosła 564 tys. osób, co przełożyło się na 5,96 proc. udziału w grupie 4+ i 4,46 proc. w 16-49 - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement.
Najpopularniejsze wydanie „Kawy na ławę” w minionym sezonie wyemitowane zostało 9 listopada ub.r., które obejrzało 845 tys. widzów.
Najpopularniejsze wydania „Kawy na ławę”
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | ||
Data | Godz. | AMR | SHR % |
09-11-2014 | 10:45:21 | 845 005 | 8,31% |
11-01-2015 | 10:44:49 | 688 643 | 7,01% |
08-02-2015 | 10:44:18 | 654 821 | 6,14% |
Dla porównania, w analogicznym okresie ub.r. publicystyczny magazyn oglądało o 10 tys. widzów więcej - 574 tys. osób, a jego udział wyniósł odpowiednio 6,08 proc. i 4,58 proc. (więcej na ten temat).
Kanał TVN24 w czasie nadawania audycji Rymanowskiego zdecydowanie wygrywał walkę o widza w rynku telewizyjnym z mającym większy zasięg TVP Info. Stacja ta, nadająca wówczas głównie serwisy informacyjne oraz magazyny „Woronicza 17”, „Sąsiedzi” czy „Głos mediów”, miała 2,82 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął Polsat News (0,98 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
Widownia magazynu na tle konkurencji
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVN24 - Kawa na ławę | 563 956 | 5,96% | 4,46% |
TVP Info | 266 732 | 2,82% | 0,89% |
Polsat News | 92 536 | 0,98% | 0,87% |
Wpływy z reklam przy emisji „Kawy na ławę” w sezonie 2014/2015 wyniosły 4,30 mln zł, podczas gdy w analogicznym okresie rok wcześniej było to 2,64 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Dołącz do dyskusji: „Kawa na ławę” wygrała z TVP Info. 4,3 mln zł z reklam