Kawa Lavazza promowana hasłem "More than Italian"
Wystartowała międzynarodowa kampania reklamowa kawy Lavazza. Spoty "More than Italian" od połowy marca emitowane są na polskim rynku. Adaptacją zajęła się agencja VMLY&R Polska.
- Polska to dla Lavazzy ważny strategicznie rynek, na którym działamy od wielu już lat - mówi Mattia Tipaldi, dyrektor regionalny Lavazzy na Europę Wschodnią – W ostatnim czasie wykazuje on tendencje do premiumizacji, co wynika z większej wagi jaką polscy konsumenci przywiązują do jakości produktów, a to z kolei prowadzi do trendu wzrostowego kategorii premium na rynku detalicznym - dodaje.
Włoska marka chce być brandem pierwszego wyboru kawy premium w Polsce. Kampania „More than Italian” ma pozwolić nawiązać do kawowych zwyczajów konsumentów, równocześnie zwiększając świadomość wyróżników marki w aspekcie różnorodności, jakości i włoskiego charakteru oferty.
W Polsce działania reklamowe prowadzone są w telewizji oraz internecie.
Spot został wyreżyserowany przez egipskiego reżysera Ali Ali. Muzyka do spotu została skomponowana przez studio produkcji dźwięku 2WEI Music.
Kreację przygotowała agencja VMLY&R Italia, produkcją zajęło się studio Movie Magic. Adaptacją spotu i działaniami reklamowymi na naszym rynku zajęła się agencja VMLY&R Polska.
Dołącz do dyskusji: Kawa Lavazza promowana hasłem "More than Italian"