Kaufland nową kampanią zachęca do ciałopozytywności
Sieć sklepów Kaufland startuje z najnowszą kampanią, której hasłem przewodnim jest „Every body needs love!”. Promuje w niej podejście, w którym najważniejsza jest miłość do samego siebie i akceptacja własnego wyglądu.
Kierując się ideą ruchu w myśl zasad body positive Kaufland stworzył kampanię, w której chce przekonać Polaków do pełnej akceptacji swojego wyglądu oraz szerzyć myśl związaną z tym, że każde ciało zasługuje na miłość, troskę i uwagę, a dbanie o skórę i włosy przy pomocy kosmetyków to pierwszy krok do afirmacji siebie, a w konsekwencji – również do dobrego samopoczucia.
Hasłem przewodnim kampanii jest zdanie „Every body needs love!”. Głównym elementem kampanii jest spot, który jest emitowany w mediach społecznościowych firmy Kaufland – YouTube, TikTok, Facebook i Instagram oraz w internecie.
Do współpracy przy projekcie zaproszono również słynących z samoakceptacji i dystansu do siebie influencerów. Dwukolorowa, Ewokracja i Stuknięty Mikka – polscy tiktokerzy, będą publikować na swoich social mediowych profilach oraz profilu Kaufland Polska materiały odnoszące się do tematu ciałopozytywności. Pokażą m.in. problem hejtu wyglądu, z którym według badań, spotkał się średnio co trzeci użytkownik wirtualnej przestrzeni2. Częścią całej akcji będą także angażujące konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.
W kampanii Kaufland promuje markę własną – bevola. Obejmuje ona produkty do pielęgnacji twarzy, skóry, włosów oraz higieny dla kobiet, mężczyzn, dzieci, a nawet niemowląt. Receptury produktów składają się z wyselekcjonowanych składników i są regularnie sprawdzane przez niezależne instytuty pod kątem ich bezpieczeństwa oraz oddziaływania na skórę.
Spot powstał we współpracy Kaufland Polska z agencją Kalicińscy oraz domem produkcyjnym Feelmovie.
Dołącz do dyskusji: Kaufland nową kampanią zachęca do ciałopozytywności