Kaskaderzy w wiosenno-letniej kampanii Wrangler
Na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa wiosenno-letniej kolekcji ubrań Wrangler. Akcję wspólnie z marketerem przygotował dom mediowy MPG.
Kampania wiosenno-letniej kolekcji odzieży Wrangler jest oparta na dynamicznych fotografiach pokazujących kaskaderów w ubraniach tej marki. Poszczególne layouty łączy hasło „We are animals”.
Kampania jest prowadzona w ścisłym centrum Warszawy, obejmując różnorodne nośniki outdoorowe, m.in. citylighty, cityscrolle, meble miejskie, tyły autobusów, siatki winylowe i powierzchnie na wybranych stacjach metra. W drugim etapie akcji przewidziane są także działania w internecie.
Kreacja kampanii – zaplanowanej do końca kwietnia – została przygotowana globalnie, natomiast za planowanie i zakup mediów na polskim rynku odpowiada dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: Kaskaderzy w wiosenno-letniej kampanii Wrangler