Karol Kamas dyrektorem marketingu i rozwoju w Sodexo
Karol Kamas został dyrektorem marketingu irRozwoju w Sodexo Benefits and Rewards Services.
Kamas ma współtworzył strategię rozwoju biznesu Sodexo oraz odpowiadał za przygotowanie i realizację strategii marketingowej i komunikacyjnej na polskim rynku.
- W naszej strategii biznesowej najważniejsze są cyfryzacja, innowacje i pełna koncentracja na realnych potrzebach naszych klientów. Jestem przekonany, że doświadczenia Karola Kamasa w obszarach innowacji, digital i zarządzania relacjami z klientami, zdobyte na wymagającym i niezwykle złożonym rynku finansowym, pozwolą nam jeszcze skuteczniej realizować nasze ambitne cele - powiedział Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.
Karol Kamas ma ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze marketingu i zarządzania produktami. Specjalizuje się w sektorze usług, ze szczególnym uwzględnieniem branży finansowej. Przez ostatnie 5 lat pracował w banku BNP Paribas, w którym początkowo był dyrektorem komunikacji marketingowej, później zarządzał segmentami klientów detalicznych i biznesowych oraz departamentem bankowości transakcyjnej. W ostatnim okresie odpowiadał za innowacje produktowe i ofertę usług dodanych VAS.
Nadzorował m.in. działania marketingowe w Polbank EFG, wprowadzenie marki Prudential na polski rynek czy rebranding po połączeniu banków BGŻ i BNP Paribas. Karierę zawodową zaczynał w marketingu polskiego oddziału TUI.
Dołącz do dyskusji: Karol Kamas dyrektorem marketingu i rozwoju w Sodexo