Kancelaria Premiera szuka producenta spotów reklamowych
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ogłosiła przetarg na produkcję spotów telewizyjnych i internetowych na potrzeby kampanii społecznych i informacyjnych realizowanych przez KPRM - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Spoty mają m.in. informować o programach rządowych, w tym prezentować jakie zmiany odczują beneficjenci programów dzięki wejściu w życie poszczególnych rozwiązań.
Wybrana w przetargu firma zajmie się produkcją spotu tv i internetowego do 45 sek., internetowego trwającego od 45 sek. do półtorej minuty, oraz internetowego trwającego do 2:20 minut.
Mają to być cztery rodzaje spotów: przemówienie przed kamerą (z ewentualnym wykorzystaniem tzw. przebitek zamawiającego, spot z udziałem Prezesa Rady Ministrów, spot bez jego udziału oraz spot z aktorami lub statystami.
Z wybraną firmą KPRM będzie pracować przez rok od podpisania umowy.
Przetarg trwa do 24 września br., a jego szczegóły znajdują się tutaj.
Dołącz do dyskusji: Kancelaria Premiera szuka producenta spotów reklamowych