Kancelaria premiera zatrudni agencję interaktywną
Kancelaria premiera w związku z zaplanowaną kampanią promującą tzw. „piątkę Kaczyńskiego” rozpoczęła właśnie przetarg na wybór agencji, która zrealizuje te działania w internecie i w social mediach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Zaplanowana przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów ma promować nowy program i działania rządu oraz informować obywateli o korzyściach z tego wynikających.
Wybrana w przetargu firma zajmie się realizacją kampanii na Facebooku, w Google, przygotuje mediaplan, teksty reklamowe w oparciu o materiały graficzne, materiał wideo, zakupi media, przeprowadzi oraz rozliczy kampanię w internecie itp.
KPRM nie podaje, kiedy konkretnie realizowane będą te działania. Wiadomo jedynie, że w tym roku i mają zakończyć się pod koniec października.
Działania w internecie i w social mediach będą częścią większej kampanii kancelarii premiera, która będzie też prowadzona w telewizji i w prasie ogólnopolskiej.
KPRM prowadzi równolegle jeszcze dwa inne przetargi z nią związane. Jeden dotyczy zakupu powierzchni reklamowej w dwóch dziennikach ogólnopolskich. Uczestniczą w niej firmy Biuro Gazet Lokalnych, Media Group, ClickAd Interactive i New World Contact.
Drugi dotyczy produkcji spotów telewizyjnych.
Dołącz do dyskusji: Kancelaria premiera zatrudni agencję interaktywną