SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP Seriale liderem wśród kanałów filmowo-serialowych w marcu, Canal+ Family zyskał najwięcej

Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w marcu 2023 roku zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Canal+ Family, a liderem spadków była stacja AXN Spin - raport Wirtualnemedia.pl.

W jakości SD nadaje m.in. kanał TVP Seriale. W jakości SD nadaje m.in. kanał TVP Seriale.

Udział kanału TVP Seriale w rynku telewizyjnym wśród wszystkich w marcu 2023 roku wyniósł 1,60 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 14,29 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Wiceliderem była Stopklatka. W analizowanym okresie wynik stacji wyniósł 1,09 proc., po wzroście o 2,83 proc.

Na podium znalazł się jeszcze FOX, którego udział uplasował się na poziomie 0,70 proc. (do góry o 48,94 proc.). Stacja awansowała z czwartej lokaty.

Najwięcej zyskał Canal+ Family, który awansował z miejsca 26. na 21. Jego udział zwiększył się o 233,33 proc. do 0,10 proc.

Z kolei najwięcej straciła stacja AXN Spin - było to 50 proc. do 0,02 proc. Kanał spadł z pozycji 25. na 26. (ostatnią).

Rynek kanałów filmowo-serialowych wzrósł o 9 proc.

Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w ostatnim miesiącu wyniósł 8,21 proc. Względem marca 2022 roku wzrost wyniósł 8,74 proc.

W grupie komercyjnej 16-49 w marcu 2023 roku pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale - z udziałem na poziomie 1,74 proc. (wzrost o 21,68 proc.).

Drugą lokatę zajęła Stopklatka (0,95 proc. udziału; w dół o 11,21 proc.). Podium uzupełnia FOX (0,77 proc.; + 20,31 proc.).

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 300 proc. do 0,12 proc., też pochwalił się mógł Canal+ Family. W tym ujęciu także najwięcej stracił kanał AXN Spin - było to 50 proc. do 0,01 proc. udziału.

Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł 8,07 proc. (wzrost o 6,04 proc.).

Dołącz do dyskusji: TVP Seriale liderem wśród kanałów filmowo-serialowych w marcu, Canal+ Family zyskał najwięcej

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hd
Jak to jest, że niby najpopularniejszy kanał filmów-serialowy wciąż u większości operatorów jest transmitowany w SD?
6 4
odpowiedź
User
Seba
A w naziemnej go niema gdyż ? Iż? ponieważ?
6 4
odpowiedź
User
Gość
Dziwi mnie tak niski udział kanałów CBS Europa i AMC. Najczęściej oglądane przeze mnie kabały filmowe prawie na końcu tabeli, a kanały powtórkowe na samej górze.
10 4
odpowiedź