Program Kanału Zero przebił Kanał Sportowy. Jeden prowadzący robi różnicę
Poranki Kanału Zero oglądają się kilka razy lepiej niż ostatnie odcinki formatu KS Poranek przed jego wycofaniem. Widzowie kanału Krzysztofa Stanowskiego najchętniej wybierają poranne programy z jego udziałem, podobnie było w Kanale Sportowym - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Minęły prawie trzy miesiące od oficjalnego startu Kanału Zero. Format poranny „7:00” zadebiutował kilka dni później - dokładnie 5 lutego br. Pierwszy odcinek zgromadził też dotychczas najwięcej wyświetleń - prawie 700 tys. Wystąpili w nim Krzysztof Stanowski oraz youtuber Maciej Dąbrowski (Człowiek Warga).
Kanał Zero czy Kanał Sportowy?
Program największą widownię - zwykle między 200 a 300 tys. odsłon - gromadził wtedy, gdy jednym z prowadzących był Stanowski. Założyciel Kanału Zero wystąpił do tej pory 11 razy w porannym formacie, z czego 10 razy z Wargą, a raz z Moniką Goździalską.
Czytaj także: Kanał Zero miał problem z monetyzacją
Poranne odcinki bez Stanowskiego osiągają zazwyczaj 80-130 tys. wyświetleń. Obok niego i Człowieka Wargi (pojawił się 34 razy w „7:00”) występują także jako prowadzący: dziennikarka Monika Goździalska (13 razy), raper Tede (36) oraz była prowadząca „Pytanie na śniadanie” w TVP Izabella Krzan (24). Dwukrotnie w porannym programie Kanału Zero moglibyśmy zobaczyć Izabelę Gosk, a raz Weronikę Woszczek. Program emitowany jest od poniedziałku do piątku.
Czytaj także: Krzysztof Stanowski o materiale Szalonego Reportera
Sprawdziliśmy, jak na tle „7:00” wypadał format poranny w Kanale Sportowym - „KS Poranek”. Program przestał być emitowany 1 marca br. Z udziałem Krzysztofa Stanowskiego (zwykle w parze z Człowiekiem Wargą, czasem Przemysławem Rudzkim) wykręcał zazwyczaj wynik między 200 a 300 tys. wyświetleń. Bez Stanowskiego - ale gdy ten był jeszcze jednym ze współwłaścicieli kanału - „KS Poranek” osiągał najczęściej 50-100 tys. odsłon.
Odejście Stanowskiego doprowadziło do zmian
Wszystko zmieniło się w momencie, gdy Krzysztof Stanowskiego odszedł z Kanału Sportowego (październik 2023), a następnie wystartował z Kanałem Zero. Od tego czasu tylko pojedyncze odcinki porannego programu Kanału Sportowego zebrały ponad 100 tys. wyświetleń. W ostatnich tygodniach przez wycofaniem z emisji „KS Poranek” mógł liczyć na 8-20 tys. widzów przy każdym odcinku, co oznacza, że był oglądany kilka razy mniej chętnie niż „7:00” Kanału Zero bez udziału Stanowskiego, a z jego udziałem nawet kilkadziesiąt razy gorzej.
Od marca KS pokazuje nowy program „Tylko sport”, który jest emitowany od środy do soboty od godziny 10.00. Projekt już bez Krzysztofa Stanowskiego skoncentrował się przede wszystkim na tematyce sportowej.
Dołącz do dyskusji: Program Kanału Zero przebił Kanał Sportowy. Jeden prowadzący robi różnicę
Te kanały bez marketingu nie istnieją