Gdańsk ma nowy kanał youtube’owy o atrakcjach turystycznych
Gdańska Organizacja Turystyczna uruchomiła na YouTube kanał Visit Gdańsk TV. Zamierza na nim prezentować najważniejsze informacje turystyczne o mieście, dając w ten sposób w czasie pandemii potencjalnym odwiedzającym skondensowaną informację o Gdańsku i regionie.
Twórcy kanału chcą docierać do odbiorców z informacjami na temat turystyki w Gdańsku, ale także na całym Pomorzu. Spoty utrzymane są w zabawnej, zdystansowanej formie: z żartami, anegdotami o regionie, lecz także z rzetelnymi informacjami turystycznymi. - Będziemy też opisywać bieżącą kondycję branży oraz akcje podejmowane i prowadzone przez GOT - zapewniają autorzy kanału na stronie VisitGdansk.com.
Nowy kanał jest skierowany do trzech grup odbiorców: mieszkańców regionu, do turystów ale także do branży turystycznej. Dotychczas nagrano trzy kilkudziesięciominutowe odcinki: o gdańskim gotyku, kuchni (z Robertem Makłowiczem w roli odpytywanego gościa specjalnego) i miejskich hotelach. - W każdym odcinku będziemy rozmawiali z autorytetami branży turystycznej, z celebrytami oraz z lokalnymi fachowcami - zapewniają autorzy.
Kolejne odcinki mają pojawiać się regularnie, co kilka dni. Każdy będzie mieć długość 20-25 minut. Nowy kanał przenosi też tymczasowo do internetu spotkania z cyklu „Dzień dobry GOT”.
Działająca od 2002 roku Gdańska Organizacja Turystyczna skupia ponad 100 podmiotów z branży turystycznej terenu Pomorza. Koordynuje i współpracuje z lokalną branżą turystyczną, będąc też wyłącznym partnerem samorządu we wszystkich najważniejszych w kwestiach dotyczących szeroko pojętej turystyki.
Dołącz do dyskusji: Gdańsk ma nowy kanał youtube’owy o atrakcjach turystycznych