Kanadyjczycy bardziej zaangażowani w wideo online niż Amerykanie i Brytyjczycy
Internauci z Kanady są jeszcze bardziej zagorzałymi konsumentami treści wideo online niż użytkownicy z USA i Wielkiej Brytanii.
Z badania przeprowadzonego przez Angus Reid Public Opinion wynika, że kanadyjscy internauci częściej odwiedzają serwisy z klipami wideo - nigdy nie robi tego tylko 30 proc. z nich, w porównaniu do 35 proc. amerykańskich i 40 proc. brytyjskich użytkowników.
Kanadyjczycy są też liderami pod względem częstotliwości wchodzenia na tego typu strony - codziennie robi to 16 proc. z nich, wobec 12 proc. internautów z USA i 9 proc. z Wielkiej Brytanii.
Internauci z Kanady są również bardziej aktywni w przesyłaniu linków do klipów wideo, a także częściej otrzymują takie odnośniki od innych użytkowników. W obu przypadkach są oni zdecydowanie przed internautami z USA i Wielkiej Brytanii.
Dołącz do dyskusji: Kanadyjczycy bardziej zaangażowani w wideo online niż Amerykanie i Brytyjczycy