Kampania wizerunkowa lustrzanek Pentax dla kobiet
Ruszyła przedświąteczna wizerunkowa kampania lustrzanek cyfrowych marki Pentax. Akcja została przygotowania na zlecenie firmy Apollo, jedynego dystrybutora tych aparatów w Polsce.
Głównym celem kampanii jest zaprezentowanie najnowszej lustrzanki cyfrowej K-m zaprojektowanej z myślą o kobietach (ma niewielkie rozmiary i limitową edycję wysadzoną kryształami Swarovskiego) oraz przypomnienie całej rodziny lustrzanek tej marki.
W związku z charakterem produktu, kampania obejmie grudniowe numery pism kobiecych takich jak "Avanti", "Claudia", "Cosmopolitan", "Glamour", "Twój Styl" oraz tytuły typu people jak "Gala" i "Viva!". Layouty reklamowe znajdą się także w tygodnikach opinii ("Newsweek", "Polityka", "Wprost"), TV guide'ach ("Gazeta Telewizyjna", "Tele Tydzień", "To&Owo") i specjalistycznych pisma fotograficznych ("Digital Foto Video" i "Foto Kurier").
Działania reklamowe wsparte będą działaniami public relations oraz materiałami POS. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Easymedia, a layouty reklamowe przygotował dział graficzny firmy Apollo Electronics.
Dołącz do dyskusji: Kampania wizerunkowa lustrzanek Pentax dla kobiet