SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania wizerunkowa lustrzanek Pentax dla kobiet

Ruszyła przedświąteczna wizerunkowa kampania lustrzanek cyfrowych marki Pentax. Akcja została przygotowania na zlecenie firmy Apollo, jedynego dystrybutora tych aparatów w Polsce.

Głównym celem kampanii jest zaprezentowanie najnowszej lustrzanki cyfrowej K-m zaprojektowanej z myślą o kobietach (ma niewielkie rozmiary i limitową edycję wysadzoną kryształami Swarovskiego) oraz przypomnienie całej rodziny lustrzanek tej marki.

W związku z charakterem produktu, kampania obejmie grudniowe numery pism kobiecych takich jak "Avanti", "Claudia", "Cosmopolitan", "Glamour", "Twój Styl" oraz tytuły typu people jak "Gala" i "Viva!". Layouty reklamowe znajdą się także w tygodnikach opinii ("Newsweek", "Polityka", "Wprost"), TV guide'ach ("Gazeta Telewizyjna", "Tele Tydzień", "To&Owo") i specjalistycznych pisma fotograficznych ("Digital Foto Video" i "Foto Kurier").

Działania reklamowe wsparte będą działaniami public relations oraz materiałami POS. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Easymedia, a layouty reklamowe przygotował dział graficzny firmy Apollo Electronics.

Dołącz do dyskusji: Kampania wizerunkowa lustrzanek Pentax dla kobiet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl